SMS Lån

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 76 i alt)
  • Indlæg
  • #132172
    AnonymForfatter

    Jamen er der nogle der er blevet godkendt hos dem???? Har hørt fra 17 mennesker og alle er blevet afvist. Og har kostet dem 100 kr. Og ifl. forrbrugerrådet som jeg snakkede med tidligere, som har sagt at de rent faktisk først må trække 100,- for sms hvis lånet bliver GODKENDT. Hvis det bliver afvist har man ifl. den danske lov 14 dage fortrydelses ret. Så bare gå efter og få jeres penge tilbage. De må ikke trække dem hvis du bliver afvist. Men alt i alt. Hold jer langt der fra. De skal bare ned med nakken og gerne i brummen. Og det jeg har hørt fra min advokat. Så må de ikke drive “fup" firmaet som de gøre. De skal have fast adresse her i danmark når de har en bank konto og virksomhed. Og TV2 vender tilbage lige efter jul. Fik jeg pr. mail idag.

    #132176
    AnonymForfatter

    Held og lykke med det.
    Jeg har ikke selv forsøgt og heller ikke tænkt mig at gøre det, der er jeg nok mere i linje med JPUSA og Thomas12 og mener hele ideen og forretnings konceptet er grotesk.

    #132230
    AnonymForfatter

    Det undre mig egentligt at skolekridt fare sådan i flint over at skulle betale 100 kr. for at ansøge. Der er ikke noget der er gratis i dag. At kunne få muligheden for at få op til 10.000 kr. kredit uden at skulle indleverer 3 lønsedler, åropgørelse for sidste år samt jeg ved ikke hvad banken ellers forlanger må jo koste noget. Eller er det mig der er helt forkert på den? 100 kr syntes da at være en okay pris for en sådan service. Jeg har iøvrigt regnet på hvor meget det kostede mig sidste gang jeg lavede et bevilget overtræk i banken. Det var 700 kr i 1 uger. Kan i sige 600 kr. i gebyr samt renter. Kan i sige 4458 % i ÅOP! Så er vi da oppe af….

    Skolekridt, må jeg være så fri og spørge om hvor gammel du er? At en virksomhed skal have adresse i Danmark for at drive forretning her i landet eller have konto her er helt forkert. Jeg ved ikke om du har hørt om EU? Det er lidt som europas forenede stater. Det betyder at man godt må leverer services og ydelser over grænserne indenfor unionen uden at man skal have etableret sig i modtager landet. Det er netop derfor at TV3 kan sende TV til danskerne med reklamer for alkohol. Det er fordi MTG ligger i et andet EU land. For i Danmark er det nemlig ulovligt at reklamere for alkohol i fjernsynet, men der skal Danmark ligesom alle andre i unionen indordne sig fælleskabets regler og det betyder at TV3 gerne må reklamere for alkohol til danskerne uden af Pia og alle de andre inde på borgen har noget at skulle have sagt til det. Selv det har vi lært herovre på landet, efter at vi har modtaget støtte fra ordningen de sidste mange år.

    #132932
    AnonymForfatter

    Hej jeg har også søgt hos smspengelaan vil høre hvor lang tid der gik inden du fik svar

    #132934
    AnonymForfatter

    Hej jack hvor lang tid gik der inden du fik svar på det smspengelaan da jeg også har søgt men ikke fået svar tilbage.

    #132938
    AnonymForfatter

    Kender alt til det med smspengelaan søgte for to dage siden og har stadig ikke hørt fra dem.. De sku bare meldes sku de

    #132940
    AnonymForfatter

    Nå men vi er vel alle blevet klogere os der har mistet 100 kr på sådan noget fup..Utroligt at folk kan narre hinanden på den måde håber de blir taget for det dem der står bag smspengelaan

    #132942
    AnonymForfatter

    Hvoffor er i så vilde med, at betale sindsygt høje renter til andre, som så griner af jer? I VIL bare ikke lære af andres dumheder? I VIL bare hjælpe andre, til at blive ENDNU RIGERE…, (ved at låne penge hos dem)

    Ak, medierne har været fulde, af historier…, om at folk kommer til at betale MEGET MERE i renter, end de troede de skulle BETALE, da tog et SMS-lån.

    Hold dog nallerne væk fra det LORT! (Dette var bare et, efter min egen mening, et godt råd.)

    #133006
    AnonymForfatter

    hmmm, så jeg da ik den eneste, der har prøvet at betale 100 kr for bare at søge det skod sms-lån, og så bare blive afvist, og det altså selvom min årsindtægt er laaaangt over hva de forlanger, og jeg IKKE står i RKI….

    #133136
    AnonymForfatter

    Jeg vil udtrykke mig, på en anden måde… Jeg spørger bare!

    Hvordan kan nogen, være villig til, at betale SÅ HØJE RENTER?

    #133148
    AnonymForfatter

    Desuden er der mange SVINDLERE på INTERNETTET. (Det har været kendt i mange år!)

    LAD JER IKKE LOKKE!……………… PAS DOG PÅ!………………OG PAS PÅ JERES PENGE!

    Dette indlæg er skrevet i håbet om at hjælpe andre! MHV merzonz (Gældfri)

    #133150
    AnonymForfatter

    Jeg kan ikke stave, men regne!

    #133302
    AnonymForfatter

    når så nogle får jo svar..
    har også lige prøvet men har ikke fået svar i nu .. og sker det ikke løbet af idag så må man jo besøge dem

    #133590
    AnonymForfatter

    Uzzeldk

    har du fået svar???

    Manden fra Heden

    #133882
    AnonymForfatter

    Det ser ud som om de ikke er aktive mere. Sms og bankstatus inaktiv.

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 76 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.