billån

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88080
    AnonymForfatter

    Hej jeg søger efter et sted hvor jeg kan låne penge til en anden brugt bil. jeg har betalt alt tilbage jeg stod for hos rki, men har en enkelt registrering tilbage. Kan nogen anbefale et sted hvor man kan låne et mindre beløb–har fast arbejde hvis det er et krav

    #117488
    AnonymForfatter

    Hvis du har en registrering tilbage så har du jo ikke betalt alt tilbage….

    Sålænge du er i rki må du låne hos familien, vennerne eller rockerne….

    #117490
    MichaelForfatter

    eller Fairrates.dk?

    #117506
    AnonymForfatter

    Det var et pænt svar— Ved sørme da godt at jeg har en enkelt post tilbage, men har betalt 200000 tilbage igennem et år– Jeg har bare brug for bil, da jeg kører 200 km frem og tilbage på job. Jeg har brug for seriøse råd, da jeg ikke har mulighed for at låne hos familie eller i banken- hån og ironi bedes undladt, da jeg stadig har et rkiproblem i 3 måneder endnu—

    #117508
    AnonymForfatter

    Et seriøst råd det er, at du skal forholde dig realistisk til hvad en RKI registring indebærer.

    Det indebærer at du som udgangspunkt er afskåret fra at optage nogen form for lån i ethvert dansk pengeinstitut. Hertil kommer, at finansieringsselskaber heller ikke låner ud til RKI-registrerede med mindre de som kreditor kan få 100% førstepant, hvilket stortset aldrig kan lade sig gøre.

    Hvis der er udsigt til du kan komme ud af RKI om 3 månder, jammen så tag en snak med din bank om det. De er SERIØST din bedste chance, da andre banker af princip aldrig giver lån til ukendte RKI-registrerede.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.