Køb af andels lejlighed – hjælp til lån(e)type

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • SandholtForfatter
    Indlæg
  • #87706
    SandholtForfatter

    Hej

    Jeg har netop fået tilbudt en andels lejlighed, hvilket i sig selv er super fedt.

    Det er for mig 1.gang jeg skal handle bolig, og jeg roder rundt i den her tal jungle.

    Fakta:

    Andelen koster 465.000,-

    Jeg har selv ca. 80.000,-

    Jeg forventer at skal bruge en del på bolig indretning, møbler m.m.

    Noget istandsættelse påregnes. primært badeværelse

    Jeg har ingen gæld d.d. ej RKI eller lign.

    Mndl. indkomst min. 25.000,- (svinger lidt pga. vagt)

    Er idag i DDB, mest pga. (dårlig) vane men overvejer ved samme lejlighed at skifte, f.eks til Skandiabank.

    Krav til ny bank: Visa/Dankort, Netbank, kasse kredit og en høflig service.

    Har I herinde nogle gode råd, hvilke lånetyper osv.. vil fortrække fast forrentet, hvis muligt. regner med 20 årigt lån.

    På forhånd Tak

    Mvh Just.

    #112234
    AnonymForfatter

    Jeg flygtede selv fra Danske Bank til SkandiaBanken sidste år – og er yderst tilfreds. Læs evt. artikel fra Berlingske lørdag den 19. maj 2007: http://www.skandiabanken.dk/images/customer/1_kontopriser.pdf

    #112444
    AnonymForfatter

    Hejsa

    Jeg er selv kunde i Danske Bank og yderst tilfreds med min finansiering af andelsbolig.

    Jeg vil råde dig til at tage et møde med din rådgiver da der er mange muligheder for belåning.

    Der er fastrente med afdrag og så variabel rente som kreidt i boligen som lån. Du kan også kombinere mulighederne som jeg har.

    Jeg har visa kort og kredit uden gebyrer og til en lav rente – så gå ned og få et tilbud!!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.