Trustbuddy konkurs spørgsmål

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #95077
    AnonymForfatter

    Hej Alle,

    Jeg var en af de lavtlønnede idioter som havde lånt 5000 kroner hos Trustbuddy. Jeg har betalt alle min rentebetalinger hver måned.

    Jeg har betalt hele tilbage nu inden fristen som var 14.11 eftersom det skulle man fordi TB gik konkurs.

    Problemet er nu så jeg har ingen bekræftelse fået fra Trustbuddy at lånet er lukket. Deres kontor i Sverige og Danmark tager ikke længere imod opkald og de svare heller ikke på deres email.

    Hvordan skal forholde mig? Er min netbank kvittering nok som dokumentation for at jeg har betalt mit lån ud?

    mvh FinansIdioten.

    #217374
    testForfatter

    Der vil jeg umiddelbart tro. Printer og pas godt på den. Det bedste var hvis du kan dokumentere hele forløbet

    #217410
    HalliHalloForfatter

    Kontakt den kurator, der bestyrer konkursboet.

    #218294
    https://laankontanter.dkForfatter

    Hvis du har betalt hele lånet ud. Burde der ligeledes ikke være nogen risiko for, at du skulle kunne komme i klemme ved, at selskabet kræver yderligere betaling såfremt, at du har overholdt din del af aftalen.

    Siden selskabet er gået konkurs skulle der ligeledes ikke være nogen aktive genoprettelser eller yderligere opkrævninger.

    Mvh. Mads

    #218320
    HalliHalloForfatter

    Hej FinansIdioten:

    Har du været i kontakt med kurator nu der der er gået ca. 6-7 uger siden du stillede dit spørgsmå??

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.