Fup og Fidus eller ?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Brian B SørensenForfatter
    Indlæg
  • #94697
    Brian B SørensenForfatter

    Jeg har en fornuftig økonomi, men betaler ca 10% på mine lån, og så ser man diverse reklamer med lavere rente og prøver at ansøge, nu har jeg så 3 gange fået af vide at jeg desværre ikke kan låne 100.000 til den rente (6-9%) men jeg kan godt få lov at låne dem til 18,7 %….

    Det stinker af fup og fidus, er der overhovedet nogen som får den lave rente ? bliver sku sur over at spilde min tid på deres reklame stunt

    Og så er der forskel på tilbudet efter hvor meget man tjener ?!?
    1400,- ekstra i rente hvis du kun tjener 20000 efter skat mod 120000 ifølge deres egen beregner… de fattige betaler for de rige ?

    Jeg er ihvertfald færdig med at spilde min tid. men høre da gerne hvis der er nogen som har fået tilbudt deres lave rente

    #212460
    HalliHalloForfatter

    Erkend blot at en ny bank formentlig ikke anser dig for særlig kreditværdig.

    Når man har et lån i forvejen vil det alt andet lige være bedst, at se at få det ud af verden hurtigst muligt fremfor at
    få det flyttet med yderligere omkostninger tilfølge.

    Prøv at forhandle med din nuværende långiver om at sætte renten ned, men det har du måske gjort?

    Ja, du har sandelig ret i din påstand: “de fattige betaler for de rige", men det er der ikke noget nyt i: Sådan har det altid været og vil altid være sådan.

    Held og lykke med at blive gældfri.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.