Tror I Coop Bank overlever?

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Indlæg
  • #207170
    AnonymForfatter

    Hejsa..

    Jeg besvarer denne tråd, da jeg er ved at skrive en opgave om Coop Bank på Copenhagen Business School (CBS), og leder efter folk, der har skiftet til Coop Bank.
    Hvis nogen af jer har valgt at skifte til Coop Bank og kunne tænke sig at fortælle jeres mening om, hvorfor I har valgt at skifte og hvad jeres erfaring er, så vil jeg meget gerne høre fra jer.
    I kan skrive til min mail: makr13ai@student.cbs.dk

    Venlig hilsen Marie Kryger.

    #207430
    AnonymForfatter

    Der kan man tale om en dobbelt post! 🙂 5 stk. – måske en admin ville tilrette det.

    Tilbage til Coop og deres overlevelsechancer som bank. Jeg tror faktisk de har et godt kundegrundlag og mange trofaste kunder, der gør dem til et godt alternativ.

    Jeg fornemmer at de kører forretningen meget simpel og minimalistisk, så man KUN får det man har behov for. Jeg mindes ikke at de store banker benytter samme stil.

    Det bliver spændende at følge, men jeg vurderer chancerne som fornuftige.

    #207438
    AnonymForfatter

    Der vil formentlig gå et par år før Coop Bank kan generere et overskud, men jeg er enig med John.

    Banken er kommet for at blive og skal nok få en eller anden grad af succes.

    #207444
    HalliHalloForfatter

    Hvordan kan Coop Bank overleve, når den stort set ikke tager gebyrer? Nej, den må da gå fallit?

    F.eks. mener General Prier, at det koster enhver bank mindst 500 kr. at føre en lønkonto?

    Og det er jo det Danske Bank tager eller deromkring og mange andre følger med skrev generalen for et års tid siden, men indtil d.d. har jeg ikke set en eneste, jeg skriver ikke èn eneste.

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.