Lån uden dokumentation?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94007
    AnonymForfatter

    Hej alle!
    Nogen her som ved, hvor man kan låne 50.000 kr uden dokumentation?

    På forhånd tak.

    #202846
    MichaelForfatter

    Ja, som skrevet i en anden tråd. Det er jul…

    #202848
    AnonymForfatter

    Hej Michael og tak for svaret. Kunne du være så venlig og linke til det andet tråd? På forhånd tak 🙂

    #202850
    AnonymForfatter

    Hov, har fundet den, den var jo lige foran min næse 🙂
    Men som jeg forstår det, kræver de alle dokumentation hvis man vil låne over 25.000

    #202852
    MichaelForfatter

    Hvad er så lige problemet med at levere den dokumentation? Du skal fremvise årsopgørelse, lønsedler og svare på nogle ting vedr. arbejde, bopæl osv.

    #202854
    AnonymForfatter

    Det er jo så netop problemet Michael 🙂 Og derfor søger jeg et sted uden dokumentation 🙂

    #202856
    MichaelForfatter

    Så må du spørge den lokale rocker/indvandrerbande. Der er ingen andre muligheder.

    #202858
    AnonymForfatter

    Ok, tak for hjælpen.

    #203516
    AnonymForfatter

    Altså Ikano bank, Danaktiv, Santander-finans, Ekspresbank, Sebkort, GE Moneybank. De er alle med i Kreditstatus.dk(hvor de får reeltime opdatering af de gæld til de andre de andre), og hvis du har gæld til mindst én af dem i forvejen, så kan du godt glemme alt om låne penge hos en af de andre. For jeg har hørt de låner ikke penge ud hvis man har gæld til én af de andre.

    #203518
    AnonymForfatter

    Og Entercard er også kreditstatus, og resten af finanseringsselskaberne læser alle fra den database, så hvordan end du drejer så kan du ikke låne noget sted hvis du har gæld i forvejen. Den tid er SLUT.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.