Har droppet Coop Bank igen
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta og Google for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
I forrige uge modtog jeg en mail om at jeg efter ansøgningen om et nyt Coop Mastercard at jeg var blevet godkendt kortet med en kredit på 20.000 kroner fint nok. Jeg skulle blot indesende kopi af billede-id og adresse id. Så modtager jeg pludselig en mail om de havde glemt at bede om kopi af lønseddel og årsopgørelse. Selvom jeg sagtens kunne indesende dette, så blev jeg vred og droppet at blive kunde hos Coop Bank. Fordi jeg ikke kan kan drive en professionel virksomhed på måde og spilde kunderned tid.
Derfor skrev jeg til dem at jeg set i lyset af sådan en uprofessionel og rodet adfærd fra Coop Banks side, så ønskede jeg ikke at være kunde alligevel.
Hvilket jeg fik en mail om at de beklagede og de nok skulle sørge for mine oplysninger blev slettet igen.