kassekredit jyske bank

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93638
    AnonymForfatter

    Hejsa alle
    Håber i er frisk på et spørgsmål.
    Hvis man laver en kassekredit på ca 10.000 hvad koster det så nåde hvis man lader den stå jeg er kunde i jyske bank.
    Mvh Chrelg38@hotmail.com

    #197002
    Mr RForfatter

    Svært at svare hvis du ikke stiller et spørgsmål.

    #197004
    OBSForfatter

    @Mr R:

    Han spørger om det koster noget at have en kassekredit der ikke trækkes noget på.

    @ELGAARD:

    Jeg tror ikke det koster noget udover stiftelsesomkostningerne. Hvis du ikke trækker på kreditten, er der i hvert fald ikke noget at betale renter af, og jeg tror ikke man betaler provision af en almindelig kassekredit.

    #197014
    thsvForfatter

    Jeg kender ihvertfald ingen banker, der har provsion på kassekredit.

    Selv Nykreditbank har det ikke, selvom de har provsion på 0,5% på deres boligkreditkonto.

    Har selv en kassekredit på 10.000 kr i Nordea, og den er da meget rar, når udgifterne bliver for store. F.eks. hvis der kommer en uventet værkstedsregning på 11.000 kr.
    Koster selvfølgelig renter (10,5%) af overtrækket indtil det betales.

    #197046
    HalliHalloForfatter

    Ja thsv: Der skal afsættes mange penge til reparationer af dine KoreaBiler, som mig bekendt er nogle møgbiler. Ville aldrig købe en derfra, når disse biler ofte står på værksted i tide og utide, nå men sådan er vi jo forskellige.

    #197114
    AnonymForfatter

    –> Stiller mig i køen og siger, som OBS og thsv, at jeg heller ikke har hørt om nogen banker, som tager løbende provision af private kassekreditter. Erhverv er vist en anden historie. Så mit svar er nej. Det koster ikke noget at have den stående uberørt hen.

    Spørg evt. Jyske Bank om genforhandlingsvilkårene, såfremt at de kunne finde på at tage et gebyr, når og hvis kreditten skal genforhandles.

    —>HalliHallo
    Hvor der det lige at dit indlæg kommer fra og har med sagens kerne at gøre? Useriøst og decideret barnligt. Men dit indlæg vil måske gøre sig bedre gældende på enten bilbasen.dk eller AutoSnak.dk. Så kan du debattere biler lige så tosset du vil. Også med folk der har biler fra Korea.

    #197128
    HalliHalloForfatter

    Til den hemmelige: Så er du tilbage med dine sure opstød, men jeg kan ikke tage dig seriøs.

    Nu har du ikke være aktiv i lang tid under dette pseudonym, men er da godt klar over at du skriver undre andre, er meget nemt at se, men lad det nu ligge.

    Når f.eks, thsv, michael, test og Generalen har sablet mig ned, har du aldrig skrevet et ord om det, selv ikke over at generalen sablede Peter Holm Nielsen eller Larsen eller hvad han nu hedder ned i en anden tråd i går, har ikke fået dig til kritisere denne bruger. Mærkeligt ikke?

    Dit råd om at spørge Jyske Bank om de agter at indføre provision på deres kassekredit er også lidt skørt. Nu har Jyske Bank “kørt" med deres Totalkonti i årtier og har aldrig opkrævet løbende provision for en kassekredit, så hvorfor lige nu, når spørgeren skal til at genforhandle en eventuel forlængelse af aftalen? Ja, jeg spørger bare.

    I øvrigt var spørgsmålet meget, meget simpelt, idet det direkte fremgår af deres hjemmeside.

    #197130
    thsvForfatter

    Enig med den hemmelige!

    En reparation af bremser koster nok det samme, uanset om det er en VW, en Peugeot eller en Kia.
    Til gengæld fik min bil ros til synet, da den er uden synlig rust, selvom den efterhånden er 8 år gammel. Og mange biler bliver netop sendt til omsyn pga. dårlige bremser. Har selv fået skiftet kalipre på min Peugeot efter et syn, og det var altså noget dyrere end denne reparation.

    #197134
    AnonymForfatter

    –>HalliHallo
    Jeg ved ikke om jeg skal græde eller grine. At jeg ikke har været “aktiv", betyder ikke at jeg ikke læser hvad folk skriver. Husk lige det. Og nej.. Bruger kun EN profil. Den dækker mit behov mere end rigeligt. Kan ikke se, hvorfor jeg skulle have flere profiler. Det tjener ikke nogen nytte. Hvis jeg har noget på hjertet, skriver jeg det. Jeg behøver ikke en nr 2 profil for at diskutere med mig selv. Det kan jeg gøre foran spejlet. Længere er den ikke.

    Men lad det nu ligge her. Denne tråd behøver ikke at løbe løbsk, som du påpeger er sket i andre. Af samme årsag har jeg heller ikke blandet mig i disse!!

    ps. Kører selv Japaner. Bare så du ikke tror at det hele er én stor konspiration i mod dig, som Anti-Koreaner…. 😉

    –>ELGAARD
    Hvis du da stadigvæk læser med 🙂
    Mit råd er ikke, som HalliHallo vist har overset, at du skal spørger ind til om de vil indføre provision. Jeg tænker i stedet på et ganske almindeligt gebyr/dokumentgebyr, som de måske vil opkræve når og hvis kreditten udløber og ønskes forlænget. Blot så du er på forkant med dette allerede nu.
    God fornøjelse med kassekreditten. 🙂

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.