Ikea shopping card

Viser 7 indlæg - 31 til 37 (af 37 i alt)
  • Indlæg
  • #196470
    testForfatter

    Nuvel intet er gratis her i livet, selv ikke gratis krediter gives for forbrugernes blå øjnes skyld.

    #196482
    AnonymForfatter

    test, Selvfølgelig er intet gratis, og Ikano har et 20 kroners fakturingsgebyr hver måned (selv ved PBS tilmelding). Jeg mener bare om det er kreditlån, møbler, kredit til møbler, fjernsyn, så er Ikea et dygtigt firma, idet de sælger produkter med success hvor andre foretagener har knækket halsen. Ikano er på vej til at være et af de største Finanseringselskaber i Nord-Europa (ifølge en artikel jeg læste i Financial Times) og de udvider ud over Europas grænser, så noget må Ikea jo gøre rigtigt.

    #196486
    HalliHalloForfatter

    Ikea gør meget rigtigt, de har sikkert ikke betalt meget i skat i Danmark af deres indtjening.

    Der er i Sverige hele tiden histiorier om hvordan pengene bliver flyttet over landegrænserne til det sted, hvor der ikke skal betales skat. Der har også været noget om ulovlige fonde i Holland.

    Det kunne der sikkert skrive rigtig meget om, men ejeren af Ikea, Kamprad, er i øvrigt en af de rigeste mænd i verden, så han har da forstået, må man sige, at gøre meget rigtigt.

    #196496
    testForfatter

    Alpamale. Uha det er da meget dyre ind 20. Kr at du køber mere ind du har brug for

    #196502
    AnonymForfatter

    Jeg har selv Ikanos VISA kort. Lad os lige drage en sammenligning mellem det og det tilsvarende kort som Ekspresbank udsteder.

    Ekspresbanks VISA One

    http://www.ekspresbank.dk/kort/priser

    Ikano VISA

    https://ww2.ikano.dk/autoans/ikanobank_visa/prisliste.asp

    Døm selv, hvem synes I tager mest ved? Ikano eller Ekspresbank?

    #196510
    HalliHalloForfatter

    Er der ikke en der kunne skrive svaret her, så behøver man ikke bruge tid på at kigge i alle mulige prislister.

    Hvorfor bruger I ikke brugsens MasterCard? Det skulle da være billigt og fleksibelt, og så er der ingen gebyrer, hvis man betaler gælden hver måned. Ikke noget med et gebyr her og der på 20-30 kr.

    Nå, men det må I jo selv om. I bestemmer hvad I vil have af kort osv.

    #196524
    testForfatter

    16% i årlig åop i følge prislisten det er dyrt ikke at spare op.

Viser 7 indlæg - 31 til 37 (af 37 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.