hej

Viser 11 indlæg - 16 til 26 (af 26 i alt)
  • Indlæg
  • #211778
    HalliHalloForfatter

    Peter Holm Larsen: Du er ekspert i at fordreje det jeg skriver og minder mig grangiveligt mere og mere om en gammel skribent herinde, der kaldte sig General Prier, og anvendte samme fremgangsmåde og skiftede i øvrigt standpunkt fra eme til emne, hvorfor han da også fik øgenavnen “vendekåben".

    Du nævner hele tide Michael og at det er “oppe i dit hoved". Må jeg ikke være fri for “Michael mig her og Michael mig der". Jeg er dødtræt af at høre det navn, kan bare ikke undgå det, da han sidder herinde fra tidlig morgen til sent aften og prøver at besvare spørgsmål i hans meget belærende facon om at man skal betale sin gæld og spare op, så man er uafhængig.

    Når du syntes at alle der ikke bruges deres rigtige navn er kujoner, så går jeg ud fra at du også står opført i telefonbogen, og ved et hurtigt opslag i den ses kun at være 2 personer med navnet “Peter Holm Larsen". “Dongmanden" må nødvendigvis bo i København og den anden bor i Nykøbing Sjælland, og det må jo så være dig. Da du hele tiden prøver at projicere egne fejl over på mig med f.eks. “oppe i dit hovedet", så må jeg gå ud fra at du sandsynligvis er anbragt på sikringsanstalten, men jeg kan da også her tage fejl.

    Du skriver at du nu ikke kan huske det indlæg om skat hvor du skrev: Det er rigtigt hvad “HalliHallo" skriver og at du var træt af alle de forkerte svar og at du ville foretage indberetning til Mybanker, hvad det så end skulle gøre godt for, det melder historien ikke noget. Da du skriver så få indlæg under navnet “Peter Holm Larsen", og ikke kan huske godt 10 dage tilbage, så ser det ikke godt ud for dig……………..

    Du nævnte endvidere at du kun skriver om faktuelle fejl, men det indlæg her med “Hej" som overskrift og kun en enkelt intetsigende linie eller2 om vistnok et lån til køb af udstyr til en en grill etc, og så et svar om at tilbyde at låne ud til ågerrenter på 20% om måneden. Sådan et spørgsmål ville jeg aldrig svare på, da jeg ikke tror at nogen af indlæggene er skrevet i nogen seriøs ånd, men du kan en anden mening.

    Undtagelsesvis ville jeg lige give et svar på dit lidt besynderlige indlæg. Jeg er glad for at du har lukket tråden for dit vedkommen og tror også er det er godt sådan.

    Til sidst vil jeg ønske alle sammen en rigtig god weekend. En særlig hilsen sender jeg til min bedste ven herinde “Hammeren", du har været væk i nogen tid, men håber at du snart vender tilbage.

    #211806
    peter holm larsenForfatter

    Hallihallo,
    Aftalen var fra min side, du skulle finde det indlæg hvor jeg skriver jeg er advokat eller er ansat i DONG – længere er den sag ikke.

    Kan iøvrigt oplyse at ca 1,7 mio. personer opført med telefonnummer i krak.dk – og jeg påstår ikke at de resterende ca. 4 mio. borgere er kujoner

    #211828
    HalliHalloForfatter

    Helt ærlig Peter Holm, jeg vil ikke gøre mere ved dine indlæg, men jeg er 100% sikker på, at du slet ikke hedder Peter Holm Larsen i den virkelige verden. Har du hørt om identitetstyveri?

    Hvis du kan modbevise at jeg tager fejl i form af kopi af kørekort eller pas, hvor du selvfølgelig gerne må skjule CPR.NR. m.v., så jeg vil jeg give en omgang til Mybankers brugere. Det kan blive en dyr omgang medmindre der kun sidder 2 ludere og en lommetyv herinde, nogen gange har man imdilertid det indtryk.

    #211850
    NøragerForfatter

    Sjovt er det at læse diverse indlæg herinde…
    Nogle af de mere aktive profiler herinde, synes kun at være herinde af den grund, at forsøge at starte uendelige debatter om emner der slet ikke handler om det trådstarteren ønskede…
    Nu vil jeg ikke nævne navne, men nogle er bestemt mere opmærksomhedskrævende end andre…

    #211862
    peter holm larsenForfatter

    Hej Halli Hallo

    Jeg har ingen interesser i at alle ca 30.000 brugere skal have en omgang. Men ville blive dyrt og prisen er jeg med på. Vil så lige toppe op fra egen side.

    En omgang til en person koster vel 25 kr. Med 30.000 bugere er det 750.000 kr.

    Lad os lukke dealen således:

    Hedder jeg Peter Holm Larsen og hverken er advokat eller jurist vinder jeg dealen. I modsat fald vinder du!

    * min indsats er : 1.000.000 kr – heraf bruges 750.000 kr. til at give omgang til brugerne på mybanker – et evt overskud efter 3 mdr til falder dig. De resterende 250.000 kr. tilfalder dig. Jeg lover tillige fremover ikke at skrive flere indlæg på mybanker – men en bod på 100.000 kr. pr. indlæg.

    Din indsats er: 750.000 kr. som tilfalder mig.

    En eventuel beskatning for vinder påhviler vinder.

    Hvis du er med på den arrangerer jeg dokumentere herunder deponering af indsatserne i spæret bankdepot!

    Lad os så se hvor sikker du er. Skal erindre om aftalelovens bestemmelser, hvorved du forpligter dig ved accept af aftalen også på dette medie. Blot så du er fuldt oplyst om dine rettigheder og pligter. Er du i tvivl om aftalen retsvirkning vil jeg anbefale du rådfører dig med en advokat eller lignende.

    Har vi en deal?

    #211884
    HalliHalloForfatter

    Slut med off topic, det fører alligevel ikke til noget hr. Peter Holm Larsen, om du kalder dig Per eller Povl
    er mig faktisk ligegyldigt. Det undrer mig bare at så mange angiver, at de er advokater og bankrådgivere, når mange ting
    tyder på at de ikke er det, men ikke mere om det.

    Nu til musas indlæg: “jeg opne pizzaria de defor mangle penge jeg skal køber pizza ovne disk kølleskeb vs mere derfor.tak"

    Det var ikke mange seriøse svar du har fået, hvis overhovedet nogen, men det kan du takke andre for.

    Jeg kan godt forstå at du ikke har ønsket at deltage i debatten, og formoder at du allerede har fået dækket dit lånebehov
    ind uden hjælp herfra.

    Held og lykke med dit pizzaria.

    #212030
    peter holm larsenForfatter

    Kære Hallihallo

    Nu er du off topic!

    Opgiver du venligst som aftalt en advokatforbindelse således vi kan få fastlagt vore mundtlige aftale på skrift. For slev om en mundtlig aftale har samme gyldighed som en skriftlig, er det væsentligt lettere at dokumentere de skriftlige.

    Ville være rart at få formalia på plads også af hensyn til deponering.

    Du er jo 100% sikker !!!! ….. Og jeg 100 % sikker på gevinst. – så har ensidigt besluttet at fordoble din gevinst – så kom du til aftalen.

    Vil jo være rart for mange at få afklaret hvem der er løgner!

    #212032
    HammerenForfatter

    rolig nu
    Der er ingen vindere af en diskussion på indernettet
    Der er kun tabere.

    Kom nu videre
    I er begge nogle fantastiske orakler – og der sidder mange uafklarede mennesker i andre tråde, som har behov for netop jer to…… 😉

    #215654
    AnonymForfatter

    Hov, det var en fejl, jeg fik lavet der. Jeg prøvede at min nye bruger til at virke.

    Anyways, har nogen prøvet at kigge på trustpilot? Jeg synes det er bemærkelsesværdigt så meget forskel der er på de forskellige låneudbyderes score.

    Det jeg prøvede at sige var, at vivus.dk virkelig har en god score i forhold til andre. Hvordan kan det være?

    #227486
    Lisbeth Heje SørensenForfatter

    Hvor meget kan jeg låne som hurtig lån som betales tilbage i løbet af et par måneder ?

    #231375
    KabazziForfatter

    Har du hørt noget om dette websted – https://promocodius.com/dk/rabatkode/ellos ? Jeg har købt økologisk mad og andre produkter på iherb i et halvt år, men jeg har ikke set, at de har sådanne rabatbegivenheder. Jeg ville helt sikkert tage nogle kuponer, hvis jeg vidste, at de virkelig arbejdede. Har nogen allerede fået rabat? Vær venlig at fortælle mig, jeg vil spare nogle penge!

Viser 11 indlæg - 16 til 26 (af 26 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.