Overtræk af 5.000,00 kr.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87080
    AnonymForfatter

    Jeg står og skal bruge 5.000,- til en ferie og skal være i overtræk med 5.000,- fra den 16. september og frem til 1. oktober (ialt 15 dage) Renten på overtræk er 8,25% i rente.

    Hvad skal jeg betale i rente i de 15 dage når jeg vil være i ovetræk og med en rente på 8,25 %?

    #105764
    AnonymForfatter

    Hvis renten er 8,25% er det vist ikke hos os??

    16,95 plus 2 rykkergebyrer plus gebyr for spærring af dankort.

    #105766
    MichaelForfatter

    Medmindre det er et bevilliget overtræk – så kommer der ikke gebyrer af nogen art på.

    Fatter dog ikke, at folk vil trække kontoen i minus for en ferie?!

    #105768
    AnonymForfatter

    Hvorfor skulle man ikke overtrække og tage på ferie. Herregud – det er kun 16,95 det koster.

    Så er der selvfølgelig lige det forbrugslån (som er grunden til at jeg ikke kan li at komme og spørge om lidt ekstra), men det er kun 250 kr om måneden, og fjernsynet – men det er under 100 kr, men så er det selvfølgeligt også gammelt og Peter fra Leasy har et til 198 kr. Bilen er sådan set den dyreste, men den kan vi jo ikke undvære og man ka jo heller ikke være bekendt at køre rundt i en lille pispotte som den gamle Uno. Bare tænk på alt det vi sparer når vi kører til Tyskland og køber øl og elektronik og alt det der.

    Vi tjener da tilsammen over 20.000 om måneden. Så har man da nok råd til at betale et par småører ekstra, selvom de der mystiske ÅOP’er på 20-40% vist er lidt høje.

    #105770
    MichaelForfatter

    * ROFL ! *

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.