om præmie obligationer

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Hossein zobidiForfatter
    Indlæg
  • #89719
    Hossein zobidiForfatter

    Hej
    Jeg har købt nogle obligationer.den så kaldte svenske stats præmie obligationer fra (dana invest APS)og (præmie garanti A/S) og efter næsten et år har stoppet det pga dårlig økonomi.

    jeg har hørt,at man kan sælge det igen, og derfor vil jeg meget gerne,at høre, hvordan kan man gøre det? da jeg stoppet med at betale fik jeg et brev fra dana invest, at vores aftale, ikke gyldigt mere.Jeg ved ikke ret meget om det.jeg håbede på, at vinde en præmie dengang jeg betalte for det,er det nogen det kan hjælpe mig det, hvad kan man gøre, og hvad sker med alt jeg har betalt.er det tabt nu eller hvad?
    mvh
    Hossein

    #154886
    AnonymForfatter

    Svar på din forespørgsel vedr. Garantispillet.dk

    Jeg har i sin tid bestilt 2 x Svenske Stats obligationer á 4.800,00 kr.
    Jeg opsagde dem efter 38 mdr. og fik 1.675 retur.

    Jeg opsagde mit arrangenment da jeg opdagede at jeg ydeligere blev trukket for 340,- kr. pr. kvartal for et eksta spil som jeg ikke havde tilmeldt mig. Det var her jeg undrede mig og stoppede mit arrangement med GarantiSpillet.

    Jeg forhandler endnu prisen på min tilbagebetaling over de 38 måneder jeg har været tilmeldt GarantiSpillet.

    Så, ja jeg kan kun se det som en fidusforretning.
    Når man ringer for at få en forklaring, bliver telefonen ikke taget, og når man skriver til dem, bliver der kun underskrevet Kundeservice, hvilket jeg har forespurgt om, hvad det betyder, at man ikke ønsker at sætte et navn på en svar mail. Jeg tror desværre at dine penge er tabt.
    Med venlig hilsen
    Bente Fenger

    #158960
    AnonymForfatter

    Jeg var så uheldig at tilmelde mig med millionspillet.
    Efter grundige overvejelser har jeg afmeld mig elektronisk dagen efter.
    Jeg forsætter at mødtage beskeder selvom er jeg afmeld og i dag fik jeg en indbetalingskort på 195 kr.
    Jeg har førsøgt at ringe, men der er kun telefonsvar, som opløserat at man skal afmelde
    sig på info@millionspillet.com.
    Har du en god tips hvordan kan jeg opsige samarbejde med dem?

    #160202
    AnonymForfatter

    Jeg fik pludselig tilsendt et elektronisk indbetalingskort til millionspillet på kr. 195. Jeg har mig bekendt ikke tilmelt mig spillet og jeg har sten sikkert ikke oplyst bankkonto eller andre relevante bankoplysninger.
    Jeg afviste indbetalingen og har sendt dem en mail i søndags hvor jeg beder om en forklaring. Jeg venter spændt på deres svar. Hvis ellers der kommer noget.
    Der må være mange der et taget ved næsen.

    #161314
    UnravelForfatter

    Jeg har oplevet det samme og VED at jeg aldrig har hverken tilmeldt mig eller hørt om navnet! Efter adskillige opkald blev telefonen taget og han kunne egentlig godt forstå min frustration – dog holdt han fast i at man selv tilmelder sig – PÅ DEN ENE ELLER DEN ANDEN MÅDE!!! Så har man da også dækket sig ind 😀

    #177770
    AnonymForfatter

    jeg har ikke meldt mig til millionspillet , så vil i melde mig ud på forhånd tak
    ellen pedersen bjerge landevej 9 4480 st. fuglede
    mail bjergelandevej9@dlgmail.dk

    #177774
    AnonymForfatter

    jeg har ikke meldt mig til milliospillet, så vil i melde mig ud på forhånd tak ellen pedersen bjergelandevej9@dlgmail.dk

    #177966
    testForfatter

    Ellen du har skrevet et indlæg i et debat forum der virker som en henvendelse til en noget dubiøs udbyder af spil. Du kan ikke henvende dig til firmaet ved at skrive i et offentligt forum, men du skal bare ladevære med at betale. Det er dem der skal bevise at du har tilmeldt dig. Skiv evt. En mail til virksomheden hvis du kender deres mail adresse, men lad være med at svare på deres mail.

    #178178
    AnonymForfatter

    Er der nogen der kan fortælle mig hvor man kan gå ind og se en oversigt/opgørelse over trækninger samt sine gevinster. En slags

    #178338
    AnonymForfatter
    #179366
    AnonymForfatter

    ligeledes taget ved næsen. har indbetalt de 4.800 over 48 måneder og har opsagt aftalen men intet hørt og ingen penge kommet retur.

    #182320
    AnonymForfatter

    Hej alle. jg er også blevet taget ved næsen, jeg hr derfor kontaktet operaiton x og bedt dem optage jagten på de svindlere… jeg håber i vil gøre det samme så de vil tage sagen op..

    #183748
    AnonymForfatter

    jeg har også disse oblkationer,men kan ikke finde ud af hvor jeg ser om jeg har vundet eller jeg bare betaler og ser glad ud,det sidste kniber lidt-
    m.v.h Jette Jørgensen

    #188174
    AnonymForfatter

    hej for nogle måneder siden fik jeg et girokort fra premiegaranti a/s på 195 kr men jeg har aldrig tilmeldt mig til sådan et spil og skrev så til dem fordi det var umuligt og komme i kontakt med dem på telefon, skrev til dem jeg ikke havde tilmeldt mig deres spil men har intet hørt igen fra dem..!! jeg fik så idag d 27-09-2012 et nyt girokort fra dem hvor de skriver, de har kigget forgæves efter min betaling og denne gang lyder beløbet så på 270,00kr og har så lige skrevet til dem igen at jeg ikke ville have noget med deres fup spil og gøre og at hvis de bliver ved med og sende girokort til mig selvom jeg ikke havde tilmeldt mig deres spil ville jeg politi anmelde dem for jeg vil ikke finde mig i at de bliver ved med og kræve penge af mig…!!!!!!!

    #188176
    AnonymForfatter

    hej igen glemte lige og spørge om i ved hvad man skal gøre ved dem når de bliver ved med og kræve penge for noget man aldrig har meldt sig til????? hilsen johnny

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.