Valg af mest fordelagtige lån i forbindelse med flytning inden for 2 år?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • jacgeldForfatter
    Indlæg
  • #95882
    jacgeldForfatter

    Kære alle.
    Jeg håber i kan hjælpe en mindre forvirret boligejer vedrørende omlægning af realkreditlån.
    Sagen kort fortal er, at i 2019 skal mit afdragsfrie F5 realkreditlån omlægges. Ligeledes forventer vi, at flytte inden for 2 år altså mellem 2019-2011. Måske finder vi drømmehuset efter 2 år eller måske 5 måneder.

    Hvilket realkreditlån eller prioritetslån vil være mest fordelagtig for os at vælge i 2019, så vi undgår unødige mange udgifter i forbindelse oprettelse og indfrielse af det nye lån, hvis drømmeboligen dukker op blot 5 måneder efter?

    Fakta
    Nuværende F5 lån 1.650.000
    Boligens værdi 2.500.000 mio
    Der er god luft i vores økonomi

    Jeg håber i ved hjælp af ovenstående information, kan hjælpe os med at udpege det mest fordelagtige lån for os.
    Har i brug for yderligere information, skal i endelig give besked.

    På forhånd tak
    Jacob

    #227520
    testForfatter

    Fordel agtigt ud fra hvilke parametre ? Tag et langt obligations lån eller et kort. Ikke et f5

    #227522
    jacgeldForfatter

    Hej test
    Tak for din tilbagemelding
    fordelagtig er alene udfra lånomlægning i forbindelse med omkostninger af stiftelse og indfrielse

    Eksempelvis hvilket lån (F1, Felx kort, prioritetslån eller obligationslån) vil være mest fordelagtig at vælge, hvis vi forudsætter at lånet afbrydes efter 8 måneder stiftelsen?

    #227524
    testForfatter

    Så er det billigt nok bare at lave et bank lån

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.