Renset årsopgørelse vedr skattegæld

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Skrot kællingenForfatter
    Indlæg
  • #95809
    Skrot kællingenForfatter

    Jeg her i August måned 2016 betalt min restance gæld til skat ud på et engangsbeløb der var 37.000 primært fordi denne restance gæld som står på min skattemappe forhindre mig i at låne penge omlægge Huslån og i Ja jeg ønsker komme videre i mit liv. på trods af at jeg har en sund god økonomi, eget firma plus et godt betalt fuldtidsjob ved siden

    Mit ønske og oprindelige plan At få et kreditforeningslån og på den måde fjernet mit dyre pantebrev.
    så da den nye skattemappe kom i foråret 2017 gik jeg ind for at tjekke at min restance gæld var fjernet som skat havde skrevet til mig den ville??? men jeg fandt så ud af at jeg stadig stod til at skylde restance gæld til skat dog var der lagt 1000 kr renter oveni gælden, så nu lyder gælden på 38.000 kr.

    Det skal lige siges at der er indbetalt de 37.000 i August 2016 gjorde jeg det med en note om at jeg ikke er enig i beløbet da jeg ud af mine notater og regnskaber der kommer Jeh frem til at der er forsvundet en del af mine indbetalinger igennem den tid jeg har overholdt min mdr. Betalinger
    Men jeg ender alligevel med at når jeg betaler restgælden på 37000 kr så har en hovedstol på 30.000 udviklet sig til omkring 30.000 i renter og omkostninger
    jeg fik et skriftligt brev fra skat om at de hurtigst muligt ville sende mig det endelig regnskab hvor der både ville være dokumentation for de renter og udgifter der løbende er løbet på min gæld plus en oversigt over mine mange indbetalinger med renter udgifter og indbetalinger
    men jeg kan nu konstatere næsten ti måneder senere stadig intet har hørt el modtaget der er kun dialog når det lykkes mig at lomme igennem telefonisk.

    Konsekvensen for mig som det ser ud lige nu er at:
    Jeg står nu og kan ikke omlægge mit huslån( pantebrev )til kreditforeningslån og i sidste ende vil det måske betyde at jeg skal sælge mit drømmehus som jeg er lige ved at være i mål med at renovere fra top til tog jeg mangler blot 200.000 kr. til dette og på nuværende tidspunkt har jeg en friværdi mit hus på omkring 800.000 men jeg er Black-listet til at låne penge de steder hvor renten er til at betale hvis jeg skal ud at stable et lån på benene er det til renter på 30 -40 % i årlig omkostninger er der nogen

    Er der nogen i denne verden der har et godt råd til mig eller vil kunne hjælpe

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.