Prioritetslån

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Maria (85)Forfatter
    Indlæg
  • #95597
    Maria (85)Forfatter

    Hej

    Er der nogen af jer, der har forstand på, i hvilken bank, man får det bedste prioritetslån? Jeg har bl.a. kig på Bank Nordik og Handelsbanken. Jyske Bank er desværre ikke en mulighed, da vi på nuværende tidspunkt har realkreditlån i Totalkredit.

    Hvis man ønsker at omlægge sit lån, og har sit realkreditlån i totalkredit, kan man så kun skifte til en bank, der samarbejder med Totalkredit (medmindre man ønsker at indfri sine eksisterende lån og betale kurstab m.m.)?

    På forhånd tusinde tak for hjælpen 🙂

    #224384
    peter holm larsenForfatter

    Hej Maria,

    Dit spørgsmål kan ikke besvares som du håber. Bankforretninger er ikke en supermarkedsvare. Priserne i alle pengeinstitutter svinger inden for et interval. Jeg bedre kunde jo lavere rente vil du have mulighed for at forhandle dig frem til.

    Hører en svunden tid til hvor man kunne gå ind i banken og der kun var en rente som var fast.

    Så du må lige som på et loppetorv ud og se hvad dine forhandlingsevner rækker til.

    #224428
    Sandbæk FinansForfatter

    Hej Maria,

    Du kan vel godt skifte til Jyske Bank selvom du har et Totalkreditlån. Og nej, der er ikke noget krav om, at du skal være i en “Totalkredit-bank".

    Men tager du i en “Totalkredit-bank", så tjener de på, at du har Totalkreditlån, og derved har du et bedre forhandlingsgrundlag med hensyn til din rente i banken.

    Jeg tænker lidt på, hvilket lån det er du har – er det f.eks. F5? Ellers kan jeg ikke lige se kurstabet.

    /Brian

    #224430
    Maria (85)Forfatter

    Hej Brian

    Mange tak for svar. Det er F5 lån vi har :-/

    #224432
    Maria (85)Forfatter

    Hej Brian

    Mange tak for svar. Det er F5 lån vi har :-/

    #224436
    Sandbæk FinansForfatter

    Jeg har lige svaret i den anden tråd, du har gang i – det gav lidt bedre mening 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.