Huskøb, Hjemtage lån feb 2017

Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)
  • Indlæg
  • #223840
    NøragerForfatter

    Nej jeg gider ikke bidrage mere til dit behov for konstant konfliktsøgning…

    Desuden er tråden jo drejet helt væk fra det trådstarter spurgte om. (Som det desværre sker med 80% af trådene herinde, fordi visse medlemmers eneste agenda er at få en duskussion op at køre, for at se om man ikke kan få boostet egoet lidt.)

    #223850
    testForfatter

    med risiko for at jeg bare bidraget til konflikten som jeg er helt enig med nørager i er trådstarter irrelevant.

    Så mener jeg at konflikten bunder i at jeg hos Dansk Bank blev tilbudt bedre vilkår ind THSV helt uden at skulle ændre forsikringer eller pension.

    Enevidere har dansk bank ikke ændret på vilkårende efterfølgene for mig hvilket jeg via en kollega har erfaret at nordea har.

    Derfor skal jeg blandes ind i den her tråd og man må jo bare sige hallihalo. Hvilken værdi giver dette i forhold til trådstateres spørgsmål?

    Istedet for et forsøg på konkret rådgivning til trådstart, som på et seriøst plan ikke er muligt via et forum, vil jeg heller siger at den metode jeg vil anbefaler er at tage et par møder med forskellige udbydere af finasiering. Forsøg på at fast holde priser i et regne ark du selv selv stiller og og vurder fordele ulemper ved de forskellige modeller. Kom forberedt til møderne, læs på de forskellige låne typer, ha et mål og lave et budget. Du skal også se på hvad dine behov er. Hvordan ser du på stigende bidrag og rente usikkerhed? Hvilke bank produkter bruger du og kunne evt. komme med i pakken?

    Der vi her kan bidraget med er kun hvad vi kan se i diverse prislister eller hvad vi selv har opnået i en evt. forhandlinger. At banker skilter med renter og vilkår som de kun tilbyder til meget få om nogen kunder har jeg ikke selv personlig erfaring med, men det er dog noget jeg ofte har læst her på forummet om f.eks. ikano bank. Derfor har jeg ingen grund til at mene at nøragers rente info skulle være forkert.

    pps men nu forstå jeg jo også at THSV fik en virkeligt lave rente hos nordea. “en rentesats der var lidt over 1% af det DB tilbød," Altså DB tilbød lad os sige 4% Nordea tilbød så noget der var 1% af det altså 0,04%. Ok det var godt nok et imponerede tilbud. 🙂

Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.