fuck nordea

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • johnny (7)Forfatter
    Indlæg
  • #87596
    johnny (7)Forfatter

    kan nordea virkilg lukke min konto..jeg hade en kasse kredit på 20000kr og jeg skyldte 19000kr på den ..så fik jeg ferie penge
    19500kr og så lukket di kontoen…så nu står jeg uden en skid .til det ene aller andet….jeg har overholdt alle ting…kan det være lovligt

    #110972
    AnonymForfatter

    Hvis sagen er så enkel som du beskriver, så er det ikke i overensstemmelse med god skik. Klag til Pengeinstitutankenævnet
    http://www.mybanker.dk/bank/alt_om_bank/vis_artikel.html?id=41

    (indeholder ovenstående link blanke, så fjern disse før linket virker)

    #110992
    AnonymForfatter

    At dømme ud fra din overskrift, dit sprog og det generelle indtryk af det du skriver, så tror jeg ikke Nordea er kede af at miste dig som kunde. Men hvis der virkelig ikke er andet end det du skriver, så kan du jo frit vælge en ny bank.
    Men det kunne jo være interessant at høre Nordeas side af denne historie, men tror dog ikke du vil lede dem her ind 😉

    #113628
    AnonymForfatter

    Du må da virkelig elske Nordea.
    Jeg har solgt en lejlighed, så skulle nordea indløse atl i denne lejlighed.
    De har nu trukket det i langdrag, jeg solgte d 1-3-2007 og det er ikke slut endnu.
    Nej de skal ha alt der står på min konto.
    Og der mener jeg renter og det er jo en del på 287000 og jeg ha 365000 som skal fri gives men men men det gør de ikke, for de skal jo ha alt der stå.
    Fucking nodea lover

    #113630
    NultopskatForfatter

    Skødet har naturligvis også været tinglyst siden 01.03.2007 eller hvordan…Uden at kende sagen, vil jeg gætte på, at det er køber/købersadvokat eller Tinglysningsafdelingen der har været langsom.
    Hvorlænge har skødet været tinglyst ?

    #113834
    AnonymForfatter

    Hej Anonym…
    Jeg kan godt forstå dine frustrationer ..og det kan godt ske
    at banken laveR fejl…så aftal et møde med din rådgiver og jeg er sikker på at I finder en kompromis….

    Og det kan godt være at du er heldigere end jeg er ..
    og at du få en god rådgivning …

    MEN , DET JEG IKKE KAN FORSTÅ, ER AT DU SKRIVER ORDET( F….)
    I EN DEBATSIDE UDEN AT DU KENDER NOGEN AF DE MENNESKER DER SKRIVER
    OG DET BETRAGTER JEG SOM EN UHØFLIG ATTITUDE OG DU SKAL UNDSKYLDE, OVERFOR ALLE DEM DER ER HER…

    SÅ VIL JEG RESPEKTERE DIG…DU HAR MEGET AT LÆRE…

    MAN KAN DA IKKE SKRIVE SÅ BILLIG OG BESKIDT TIL NOGEN DU IKKE KENDER…

    M.V.H

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.