Begynder at afdrage efter 10 år

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Indlæg
  • #217164
    peter holm larsenForfatter

    Som sædvanligt er det tomme beskyldninger THSV kommer med.

    Igen som altid lad os lave et vædemål.

    Min påstand er følgende:

    “Danske Banks prioritetslån består en 2 konti. En udlånskonto og en indlånskonto. Hvis man har et lån på eksempelvis 500.000 kr. forrentes lånet med en rente på x%. Har man et indestående på modkontoen forrentes indlånet med en rente på (x-0,5%).

    Renten er således 0,5% lavere på indlånet i forhold til udlånsrenten der er fastsat på udlånskontoen."

    Og igen som altid – så tør THSV ikke indgå et bindende vædemål.

    Er nogle i tvivl – så ring til Danske Bank på 70 123456 – så kan I selv afgøre hvem der har ret.

    Som jeg altid siger – og gentager det gerne endnu engang – personer der ingen forstand har på det de udtaler sig om – skal hellere holde sig væk fra dette forum. Det er taveligt over for de personer der rent faktisk søger råd herinde.

    PS: Men tænker at THSV er så sikker i sin sag, at han også er villig til at lukke andre ind i vædemålet. Behøver end ikke være i ODS 1:1 for min skyld. Blot det er en bindende deponering i et anerkendt dansk pengeinstitut.

    Men mon ikke som altid når det kommer til at indgå en forpligtende aftale – så glipper modet hos THSV.

    Men lad os se………. kan jo tage fejl af THSV 🙂

    #217168
    AnonymForfatter

    Undskyld jeg blander mig … på “min" tråd.

    Vi har et lån på 500.000 kr og har tilsvarende et indestående på 500.000 kr. – Renten er det samme på ud- og indlån.
    Altså det koster os ikke noget at låne og vi får ingen rente på det indestående beløb. Hvis det indestående beløb bliver mindre skal vi betale den aktuelle kurs på “det manglende beløb". Den er omkring 1,05 procent p.t.

    Stor hilsen til alle.

    #217170
    peter holm larsenForfatter

    Hej ILT,

    Naturligvis kan du da blande dig – også i din tråd.

    Det jeg skrev var følgende “Skal blot lige gøre opmærksom på at nyt lån har en årlig provision på hovedstolen – så dum ide at låneomlægge" og det eksplificerede jeg nærmere ovenfor hvordan det skal forstås.

    #217196
    peter holm larsenForfatter

    Hvor er det skønt at se THSV indlæg den 5-11-2015 kl. 12.01 er blevet censoreret væk også.

    Tror du desværre THSV om ganske kort tid vil opdage hans indlæg der er blevet censoreret af Mybankers – har væsentligt flere konsekvenser for THSV end han givet havde forventet da han skrev i indlægget.

    Igen vil jeg opfordre alle til at skrive på et sagligt grundlag – og have i tankerne, er rent faktisk er nogle her der skulle spørgsmål fordi de søger et kvalificeret svar.

    Jeg anerkender fuldt ud man på et forum kan have forskellige opfattelser af forhold – og naturligvis skal der være plads til dette her på Mybanker.

    Men at besvare indlæg – alene med det formål et destruere debatten eller misinformere spørger er under lavmålet.

    Men dejligt at de at sådanne indlæg slettes.

    Jeg er sikker på nogle vil sige- at vi har ytringsfrihed og kan skrive hvad man vil på dette forum. Og ja det kan man også.

    Men Mybanker er tilsvarende også ret til at slette indlæg – og selv om der er ytringsfrihed er det ikke alle ytringer der er straffrie.

    Men jeg skal holde jeg opdateret på det videre forløb.

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.