Forhåndsvurdering af nyt hus ?
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Hej
Jeg har fået lavet en tegning og materialebeskrivelse af et nyt hus og har bedt min bank om at få lavet en forhåndsvurdering. Hvilke regler er der for hvad huset må vurderes til ? Jeg har selv mulighed for at skaffe billige byggematerialer gennem mit arbejde, men det mener jeg ikke skal give en lavere vurdering ?
Det optimale er selvfølgelig at huset kan opføres til 80% af forhåndsvurederingen, så man slipper for dyre banklån.
Nogen skal har erfaring ?
Et hus vurderes altid udfra hvad det realistisk kan sælges til inden for 6 mdr. Det er irrelevant hvor meget eller hvor lidt der er brugt på at bygge huset.
Kig evt. på lignende nyere huse i området, så har du en ide om en vurdering.