Udløber din afdragsfrihed snart, eller er den udløbet? Så læs her

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #95009
    AnonymForfatter

    Jeg søger en person, hvis afdragsfrihed snart udløber eller er udløbet. Det er til et interview til Politiken, hvor jeg gerne vil høre om, hvilke overvejelser du gør dig om, hvad der nu skal ske.

    Interviewet vil indgå i en historie om, at en stor gruppe danskeres afdragsfrihed udløber i 2015.

    Kontakt mig på:
    29199038 eller mette.dalgaard@pol.dk

    Med venlig hilsen
    Mette Dalgaard
    Journalist – Politiken

    #216412
    testForfatter

    hej Mette
    min afdragsfrihed udløber snart på mit prioritets lån. Da jeg kun har et lån på o,83 mill i et hus der er vurderet til ca 2 mill og et indestående i banken på ca 0,6 gætter jeg på at jeg ikke er i din målgruppe 🙂

    held og lykke med at finde den historie du har valgt at bringe

    #216420
    NultopskatForfatter

    Samme her, min afdragsfrihed udløb på sommerhuset i 2014 og udlejningshuset i 2016 men valgte at afkorte 1 år grundet kreditforeningernes øgede bidrag. Nu afdrages lånene planmæssigt. Begge lån er F3 de er dog forskudt.

    Jeg er civil ingeniør og bor i Schweitz fordi der ikke er arbejde til ingeniører i Danmark, nå ja og udoverskatten er også registreringsafgiften for høj.

    Som Test, det er næppe den historie hun vil høre.

    #216422
    peter holm larsenForfatter

    Hej Nultopskat,

    Opslag på din ISP/IP adresse indikere nu at du har stor fysisk internet aktivitet fra en computer i Danmark.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.