Nykredit

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94877
    AnonymForfatter

    Så har Nykredit igen ingen penge de har lige sendt brev om at de hæver bidragssatsen med 0,25. i mit tilfælde er den nu på 1,75 % det er ikke så længe siden at jeg lagde det ene lån om til et f5 alle mine lån er med afdrag og de er i udlejningsejendom til beboelse.

    #214408
    testForfatter

    Pyha godt har en proritet i dansk bank.

    #214444
    HalliHalloForfatter

    Så fik vi reklamen igen for “dansk bank".

    #214504
    thsvForfatter

    til Test 😉
    Godt man ikke bruger DB mere, for deres rente for ældre andelskunder er bare urimeligt høj!

    #214506
    testForfatter

    Thsv som jeg har skrevet mere ind en gang findes der ikke en bank der til alle tider er den rigtige for alle. Konkurrance besiger jo nettop det. Men de stigende bidrag er en af grunden til at jeg holder fast i min bolig prioritet. Den korte rente er stadig negativ nok lidt i nu. Som du sikkert husker startede jeg oprindeligt på dette site fordi jeg undrede mig over at rente tillæge hos Eik bare kunne få lov at stige og stige da det ikk var sådan jeg opfattede den aftale jeg havde lavet med Scandia bank.

    Så det var nu sådan set ikke for at reklamere for danske bank, men jeg tror det stadig er det rigtige valg for mig 🙂 måske skifter jeg når jeg ikke har nok gæld plus opsparing til at være gratis kunde.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.