Skift af bank ved garantistiftelse.
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Hej
Har skrevet under på Garantistiftelse til lån på 2650000
Kan man skifte finanseringsselkab når vi har skrevet under på garantistiftelse i f.eks. nordea.?
Kun vanskeligt men kommer an på hvorlangt du er i processen. Spørg Nordea. Det normal ville være at besteme sig til hvor man vil ha lånet og så lave garantien der.
Hej
Jeg er i det samme situation min bank har garantieret købet men jeg vil ikke have fra dem lånet fordi de giver ikke 80 % Real kredit lån og nu har jeg fået 80 % fra en anden bank så bliver jeg nød at skifte bank er det nogen som ved hvad skal man gøre og hvad koster det
Kontakt venligst jeres respektive banker, der kan give jer det helt korrekte svar.
Og husk så at vend tilbage herinde med svaret, et svar som andre med garanti kan have stor glæde af.