Jyske Bank kunde – omlægning i Totalkredit

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94778
    AnonymForfatter

    Hej

    Vi er kunde i Jyske Bank, men vores realkreditlån ligger i Totalkredit.
    Som bekendt arbejder de 2 parter ikke sammen mere, så vi står nu med en bank, der ikke vil hjælpe med omlægning af boliglån og Totalkredit kræver at vores bank tager kontakt til dem.
    Vi har et realkreditlån på fastforrentet 4% og derfor kan vi helt sikkert spare ved en omlægning til 2%.
    Men vil høre om der er nogen her, som selv har taget kontakt til Totalkredit for at få sit nuværende lån omlagt??
    Eller det bare umuligt at gøre noget for os…..

    #213340
    AnonymForfatter

    Hejsa,

    Jeg kontaktede selv TK og fik derefter tilsendt 3 lånetilbud.
    Fik en god service og har nu konverteret lån.

    #213346
    AnonymForfatter

    Hej

    Tak for dit input- så må jeg tage kontakt igen til TK.
    Det er altså ikke nødvendig for os at skifte bank til en der har samarbejde for at få omlagt et TK-lån, som jeg forstår!

    #213372
    TobiasAK89Forfatter

    Maaske lidt sent, men du faar alligevel lige mit besyv med

    Det ville ikke give mening for dig at skifte bank, for den nye bank kan alligevel ikke tilgaa informationer, selvom de ogsaa formidler TK laan. Der er ‘vandtaette skodder’ imellem laan formidlet af forskellige banker igennem totalkredit. Bank A kan altsaa ikke faa informationer om dit RK laan, formidlet af bank B, selvom begge banker bruger TK.

    Saa hvis du er tilfreds med Jyske, saa kan du roligt blive der og saa bare selv kontakte TK, for at faa et konverteringstilbud.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.