Lån til indespærring?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • NøragerForfatter
    Indlæg
  • #94724
    NøragerForfatter

    Tror i ikke det ville være muligt at låne til at få bygget et udhus uden vinduer og internetadgang?
    Det skal bruges til HalliHallo så vi andre er fri for ALTID at høre på hans ævl!

    Det er mig en gåde hvordan et forum ikke skrider ind overfor sådan en bruger!

    #212754
    HammerenForfatter

    Vi er alle idioter – bare på hver vores måde.
    Det er en debat side og Hallihallo har sinde bemærkninger, som flere af de øvrige.

    Hvis du mener der skal skrides ind over for det, siger det lidt om din egen rummelighed…..Accepter dog at hans verden også kan være ok.
    Halllihallo accepterer de øvrige – men giver dem bemærkninger med på vejen pga. enkeltes selvfede selvhøjtidelighed.

    Man kan nøjes med at kommentere på trådstarternes indlæg istedet for på de øvriges kommentarer.

    #212756
    NøragerForfatter

    Rummelighed? Jeg tror ikke HalliHallo er her for at blive strøget med hårene…
    Efter min overbevisning acceptere han slet ikke andre, og deres spørgsmål… Jeg har endnu tilgode at se et oprigtigt svar fra hans side… Der er altid en skjult dagsorden der går ud på at få andre til at se latterlige ud… Imponerende vedholdenhed!

    #212760
    MichaelForfatter

    En trold elsker opmærksomhed og lige nu sidder han og hiver sig i fjederen efter at have læst denne tråd der udelukkende er til hans “ære". Når han skriver herinde er det som regel i 5-6 tråde meget kort efter hinanden og altid er det blot for at provokere en reaktion frem.

    Bare ignorér alle hans indlæg i fremtiden.

    #212840
    AnonymForfatter

    Trolden fører et register over alle indlæg og skribenter, han ved nøjagtig hvem der har skrevet hvad og hvornår, som jeg skrev lider han af PTSD, posttraumatisk stresstilstand

    #212868
    HalliHalloForfatter

    Nørager og Whisky: Jeg vil da blot ønske jer velkommen i “Lollemændenes klub"

    Allerede da jeg læste Nøragers første indlæg primo 2015 tænkte jeg: Det er en af deres venner, og det holdt sgu stik.

    You all made my dag!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.