Omlægning af lån
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Hej
Jeg vil omlægge mit lån som er et 4% fast uden afdrag på 2.100.000 kr (totalkredit)
Jeg har et banklån på 260.000 kr. afdrager ca. 3500 om måneden, skulle være færdig med det om 8,5 år.(rente 6,5%)
Hvad er så den bedste løsning:
At omlægge til et F-kort uden afdrag og så sætte de ekstra penge som jeg spare på banklånet og dermed få det betalt ud.
2% uden afdrag til det dyre banklån er væk?
2% med afdrag og så bare lade banklånet fortsætte.
Eller måske tilpasningslån med fast rente i 5 år. afdrag/uden afdrag.
Hej er i tvivl om jeg skal tage et tilbud om at tage huslån i jyske kredit eller blive i total kredit?? Har pt Flex lån syntes måske at jeg så er meget bundet til banken?? hvis jeg vælger jyske kredit
Hej,
Er der nogen af jer det kan anbefaler mig Rådgiver der kan hjælp mig med at forstår og rådgive mig omkring evt. omlægning at mit
lån i Realkredit Danmark?
På forhånd tak.
FB