Lån på auktion

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93995
    AnonymForfatter

    Jeg så på tv, at man kan sætte sine lån på auktion her.
    Hvor og hvordan gør man det?

    På forhånd tak!

    P.Hede

    #202700
    testForfatter
    #202706
    HalliHalloForfatter

    Hvor har du set det henne, P. Hede?

    Men at sætte sine lån på aktion har da vist ikke meget med Mybankers skiftbankfunktion at gøre?

    Men jeg kan da tage fejl……………

    #202724
    RedaktionenForfatter

    Hej Halli hallo

    Jo den er god nok Du kan sætte dine banklån på auktion mellem tre banker.

    Det begyndte for 14 dage siden

    med venlig hilsen

    John Norden

    #202728
    testForfatter

    hej John, men det virker lidt urealistisk at i mener at jeg kan spare 59000 kr over 5 år baseret på en bolig prioritet udnytte ca. 330.000 kr (1,9-0,1) og børn spare kontrakter på samlet 75.000 kr.

    kunne være rart at kunne se hvordan i kommer frem til det før man skal acceptere jeres Forretningsbetingelser og sende oplysninger til 3 banker.

    hvis jeg lånte det jeg udnytter i min bolig prioritet som det billigst flex lån ville jeg kunne spare 12470 kr over så mine børn kan altså få ca. 12,5 pct points mere i rente i en anden bank?

    #202748
    AnonymForfatter

    Hej mybanker.
    Jeg gik i 2008 konkurs samt blev skilt og havde et hus jeg ikke kunne få pengene hjem på. Jeg har indtil nu klaret alle aftaler med diverse kreditorer. Og til marts har jeg kun banken tilbage. Jeg skylder dem cirka 650000 kroner ialt. Jeg har et godt job og vil nu høre om det måske var muligt via mybanker at finde en bank som måske kunne tilbyde en aftale over ti år. Har ikke noget af værdi som sikkerhed, men synes nok jeg kan bevise at jeg betaler folk hvad jeg skylder.
    Mvh
    Bo Grubbe

    #202764
    testForfatter

    ps når jeg fjerne børne opsparingen og sætter renten på mit “boliglån" da man ikke kan vælge en boligprioritet til 0,05% kan jeg stadig spare 61900 kr over 5 år ved at skifte bank. Hummm hvis noget er for godt til at være sandt hvad er det så nu det er? Så den estimerede besparelse blev kun større ved at fjerne indestående.

    Bogrubbe
    du kan jo prøve den så deres skift bank funktion, men det virker som en omgang bondefangeri.

    #202776
    AnonymForfatter

    Hej

    Jeg har også prøvet skift bank funktionen .Jeg kunne sparre 110000 på 5 år ved at skifte bank.

    Jeg prøvede at indhente 3 tilbud . PT er der kommet 2 stk en der siger at jeg kan sparre 56000.og det andet er der ikke besparelse men dyre !!!

    Så det kan virke som en omgang “salgs gas"

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.