Lån til fjernelse af dyrt banklån

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Indlæg
  • #202510
    AnonymForfatter

    Hallihallo:

    Jeg har ikke skrevet andre indlæg på denne side før, så spar mig for dine mærkelige anklager. jeg er ikke typen der er pseudonym rytter.

    Jeg afslutter for mit vedkommende tråden her.

    #202512
    pppedeForfatter

    Hvilket realkreditlån sidder du med i dag?

    #202524
    HalliHalloForfatter

    Spørgeren skrev: “Jeg har ikke skrevet andre indlæg på denne side før, så spar mig for dine mærkelige anklager. jeg er ikke typen der er pseudonym rytter."

    Ja, det er da muligt at jeg tager fejl, men tror det næppe, da jeg kan kende skrivemåden.

    Selvom jeg vil mene at der ikke er nogen seriøse svar på dit indlæg, så har du brugt en del tid på at kommentere hvert enkelt lille ting. Og dette har jeg altså set flere gange og også vedr. Sparekassen Sjælland.

    Dokumentation kan ikke gives, da jeg ikke kan finde indlæggene på søgefunktionen. Har søgt på Sparekassen Sjælland, men kommer ikke noget brugbart frem, i hvert fald ingen gamle indlæg, som jeg ved der har været mange af.

    Hvilket realkreditlån sidder du da med i dag?

    Eller har du definitivt lukket tråden?

    #202528
    AnonymForfatter

    hallihallo:

    Ja du tager ganske fejl og jeg ønsker ikke at bruge mere tid på at besvare dine indlæg. Som nyttig info kan jeg oplyse dig om at jeg kun har været bruger her på sitet i 3 dage og ALDRIG tidligere har haft indlæg her.
    nej jeg fik ikke nogen brugbare oplysninger ud af et simpelt spørgsmål, hvori jeg havde håbet på at få nogle konkrete og konstruktive løsninger, i stedet for skånselsløse indlæg om at aflive min hund og andre ubrugelige forslag.
    Så jeg slutter for nu og kan oplyse dig om at jeg har indrapporteret dit indlæg, da jeg ikke finder mig i injurier om at jeg tidligere skulle have skrevet flere indlæg om Sparekassen Sjælland. Dette er IKKE tilfældet!

    #202534
    thsvForfatter

    Anders, nu er det bevist adskillige gange at HH ikke bidrager med noget positivt på dette forum og ofte direkte lyver.
    Din dårlige økonomi skyldes jo ikke det lån, du omtaler i denne tråd, men derimod et optimistisk budget som ikke passer med din nuværende indkomst. Vær glad for at afdragene ikke blev hævet, så havde din økonomi for alvor været elendig.
    Arbejd hen mod at begrænse omkostningerne så de bedre modsvarer din indkomst, masser af mennesker lever alene på beskedne indkomster uden at gældsætte sig så voldsomt som du har gjort.
    At du ikke kan tåle at høre denne sandhed er for mig uforståeligt og tyder på at du ikke ønsker hjælp men blot vil klynke over en forhøjet rente, der reelt har forbedret din daglige økonomi.

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.