Sparekassen Sj. eller Jyske Bank

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Indlæg
  • #202208
    HalliHalloForfatter

    Nu venter jeg bare på at General Prier også kommenterer mit indlæg samt
    erklærer sig enig med begge Lollemændene samt ham med det forslidte slogan
    “det er ren kommunisme" ved navn “test", hvorefter den sædvanlige ring
    ses at være sluttet.

    Personlig er jeg dog 100% sikker på, at spørgeren godt kendte svaret på
    sit spørgsmål før han stillede det, idet han ses både at kende Spks
    Sjællands prisliste særdeles godt, især med at det koster penge at hæve
    uden for sparekassens åbningstider, ligesom han pludselig blev hurtig til
    at forhandle med Jyske Bank om en nedsættelse af renten og meddelte, at nu
    var denne bank gået ned på samme niveau som Spks Sjælland.

    Herefter takkede han nærmest overstrømmende Lollemichaels helt fantastiske
    råd, der tilsyneladende blot bestod af en linje om at det så nu bare var
    med at komme i gang og få afdraget boliglånet i en fart.

    Enhver med lidt økonomisk forstand kan sikkert godt følge mig og lægge 2 og 2 sammen.

    #202216
    VeritasForfatter

    Nu blander jeg mig sgu lige her!!

    Hallihallo, hvad får dig til at tro det er ok at beskylde folk for hvad du gør og tale til folk som du gør?!

    Jeg bruger normalt ikke min tid på uintelligente individer, men nu er du en tand for dum at høre på!!

    Hvis kendte nogen herinde hvorfor så ikke spørge dem direkte, men igennem et site hvor der er stor chance for at fjolser som du , som intet andet har at lave i livet end at slynge om sig med dit og dat i håb om at en eller anden endnu lavere begavet bider på?!?

    Jeg takkede for at folk GAD at bruge deres tid på mit spørgsmål, lige som jeg nu bruger min tid på din tåbelighed.

    Havde du haft 4 lys i lagkagen, HalliHallo og havde du svaret med respekt, fordi du reelt set KENDTE “svaret" , så havde du også fået et tak, så tør nu øjnene og lad de voksne snakke, ik!

    #202218
    MichaelForfatter

    @Veritas

    Bare ignorér HalloHalli. Han er sitets skizofrene troll. Mor dig lidt med at læse denne tråd

    http://www.mybanker.dk/debat/privatoekonomi/5038-hvad-laver-i-til-hverdag

    hvor han oplyser at han er på kontanthjælp og lever af daytrading samt internetpoker?! Alt sammen på en kontanthjælp…

    I utallige andre indlæg hvor folk spørger til en specifik bank oplyser han, at han “lige er skiftet" til denne bank og andet blabla. Oftest krydret med lodrette forkerte “råd" hvilket er årsagen til at jeg overhovedet gider kommentere fjolset for tænk nu hvis nogen kom til at følge hvad han skrev.

    #202230
    HalliHalloForfatter

    Dette fortsat lave debatniveau ønsker jeg ikke at deltage i

    Jeg må bare konstatere at trådstarter passer fantastisk fint ind i “ogginokklubben"
    ledet af LolleMichael, og dette efter meget få dage her på sitet, idet han kender alle de velkendte nedladende sætninger.

    Godt gået mester, der venter en stor fremtid for dig her på sitet.

    Har du flere spørgsmål om Jyske Bank eller andre, så bare spørg løs.

    #202570
    VeritasForfatter

    Tak, Hallihallo 🙂 Tak for den tid du brugte på at skrive ovenstående 🙂

    #202578
    thsvForfatter

    Veritas: +1!

    HH ligger på gulvet og kamplederen tæller: 8..9..10 og han er knockoutet af et nyt kløgtigt medlem på dette site, der kan se værdien (den er negativ!) af HHs indlæg.

    #202594
    HalliHalloForfatter

    Veritas:

    Nu håber jeg ikke at du også indberetter mig, idet bemærkes, at jeg forleden blev indberettet af en anden, der var sur på Sparekassen Sjælland.

    Jeg syntes, du er rigtig god til at forhandle bankrenter med Jyske Bank, hvorfor jeg håber du bliver herinde, da jeg tror mange kan lære rigtig meget af dine erfaringer.

    Personlig kan jeg også mægtig godt lide denne bank, har dog kun FinansNetBanken, og der er meget fin service til os gode kunder.

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.