Afdrag pr. md. ved huslån på 2,1 mio

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Indlæg
  • #199878
    HalliHalloForfatter

    Louise, du skal ikke nøjes med Nordea, men også kontakte Danske Bank for også at få et godt tilbud hos dem.

    Ellers syntes jeg du har fået fået rigtig gode svar på din henvendelse, som du kan arbejde videre med.

    #199882
    AnonymForfatter

    Jeg har yderligt kontaktet Jyske Bank og Arbejdernes Landsbank – Nordea er kontaktet og vil også kontakte Danske Bank.
    MANGE TAK!

    #199888
    HalliHalloForfatter

    Det var godt Louise, så gør du det helt rigtige.

    Og husk, at du skal gå efter den billigste “husleje", måske ikke her og nu, men set over hele afdragsperioden på de 30 år, så du kan sidde “husfrit", når du bliver pensionist.

    #199900
    thsvForfatter

    Ikke 10 vilde heste kunne få mig til at blive kunde i en bank som Danske Bank med et renteinterval, som de sidenhen hæver renten på lånet, og man igen skal skrue vissen på, for at få renten ned på samme niveau som er standard i f.eks. Nordea.

    #199902
    thsvForfatter

    Louise, kan du ikke skrive de enkelte tilbud op med gebyrer og rentesats på boliglån, som du får fra de forskellige banker?
    Det vil være en stor hjælp for andre købere, der skal vælge 100% finansiering.

    #199958
    AnonymForfatter

    Jo, det kan du tro – så snart jeg ved yderligt.
    Det skal dog siges, at det ikke er 100 vi går efter 100 % finansiering endnu.

    #199960
    testForfatter

    Thsv den oplevelse er så ikke en jeg deler. Det findes kunder der siger det samme om Nordea.

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.