billigste fastforrentet andelsboliglån ?

Viser 13 indlæg - 16 til 28 (af 28 i alt)
  • Indlæg
  • #199508
    Mr RForfatter

    Vbturbo

    Jeg indrømmer jeg har læst dit ovenstående indlæg ukorrekt.

    Men nå det så er sagt. Så er du nok en af de værste løgnere på dette site.
    Det vildeste ved det hele er at du faktisk tror du har ret.
    At dine selvopfundne fakta er rigtige i din hjerne.

    Du har så absolut ret til din holdning kammarat.

    Men du kan også forvente at jeg vil korregere dig når du kommer med dit vrøvl.

    #199510
    AnonymForfatter

    Hvor er substansen henne ?

    kritik ,kritik, kritik – nul substans

    slynger om dig med postulater – men du har pt. endnu ikke påvist (underbygget hvad der løgne i mine indlæg substantielt !)

    OG MÅ JEG HAVE MIG FRABEDT MIG DIT KAMMERATERI !!! fjols

    #199512
    Mr RForfatter

    Det er jo ligegyldigt hvad man siger til dig Vbturbo.

    Du ændre jo ikke din måde at være på. Hvis man går dig på klingen taler du bare uden om.

    Det er for at beskytte folk mod dine fordrejning af virkelighed og dine mange faktuelle fejlagtige påstande.

    #199514
    AnonymForfatter

    Jeg giver op – MR nul substans , man bliver mere intellektuelt stimuleret ved at tale til en dør!

    #199532
    AnonymForfatter

    Swedbanks rente på både Andelsboliglånet og Andelsboligkreditten er variabel, IKKE fastforrentet.

    #199534
    Mr RForfatter

    Det har jeg påpeget over for vbturbo, men derfor synes han alligevel at det tåler sammenligning.

    #199538
    AnonymForfatter

    Så har vbturbo bare ikke forståelse for lån, fordi det er to meget forskellige produkter – hvilket også afspejles i prisen og antal af udbydere.

    #201812
    TVDForfatter

    Hej, jeg har lånt her: http://www.andelskredit.dk/ for nogle år siden og var yderst tilfreds. 6.5% på et 15årigt lån på 80% af værdien.

    #225934
    Jesperh55Forfatter

    Hej. det er godt nok en høj rente på andelsboliglån… jeg har selv lige undersøgt renterne på andelslånhos forskellige banker og jeg kunne spare en mindre formue om året. jeg brugte http://www.findbank.dk/billigste-andelsboliglaan/ og pressede bare de 3 banker og valgte banken med den bedste rente… derfor bør du skynde dig at høre nogle forskellige banker af 🙂

    #225936
    Jesperh55Forfatter

    Hej. det er godt nok en høj rente på et andelsboliglån… jeg har selv lige undersøgt renterne på andelslån hos forskellige banker og jeg kunne spare en mindre formue om året. jeg brugte http://www.findbank.dk/billigste-andelsboliglaan/ og pressede bare de 3 banker og valgte banken med den bedste rente… derfor bør du med over 8% i rente skynde dig at høre nogle forskellige banker af 🙂

    #225938
    TVDForfatter

    Hej Jesper og tak for dit indlæg – mit er fra 2013 og vedrører fastrente på andel. Jeg har så imellemtiden omlagt til 5 år fastrente (fra 15 år) med en rente på 4.25. Men afgørende er her fastrente 🙂 Har du fået dem under det på fastrente eller på flex?

    #225968
    thsvForfatter

    5 år fastrente, det svarer jo nærmest til et F5-lån, altså et lån med variabel rente!
    Og der kan let findes lån med lavere rente end dine 4,25%, så reelt ikke et særligt billigt lån du har nu, TVD.

    Som mange andre debattører mener du åbenbart at renten vil være lav for altid, siden du er tilfreds med en kendt rente i kun 5 år.

    #225972
    TVDForfatter

    Jeg har 1 mio til 4.25 i DB. Så måske i DB hvis du presser dem lidt 🙂

Viser 13 indlæg - 16 til 28 (af 28 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.