Hvad er du opmærksom på ved dit realkreditlån!?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93580
    AnonymForfatter

    Hej allesammen.

    Jeg er i gang med mit afgangsprojekt på HD i finansiering på CBS.
    I forbindelse med projektet vil jeg gerne bede som hjælp jer allesammen!

    Venligst udfyld vedhæftede spørgeskema – det vil være en rigtig stor hjælp.

    https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?fromEmail=true&formkey=dGdvQkY5SFhOYy15V0ExdFJzNHJ5dmc6MQ

    Som en bonus må i også meget gerne dele linket på facebook, linkedin mv. så svarene bliver så representative som mulige.

    På forhånd tak :o)

    #195976
    testForfatter

    Hvilken værdi spørgeskemaet har for opgaven kan man kun gisne om.

    #195992
    AnonymForfatter

    Har netop besvaret dit spørgeskema

    Held og lykke med det

    Nu skriver du ikke noget om problemformuleringen for opgaven, men hvis din opgave er interessant bør du dele dine konklusioner med os andre herinde.

    #195998
    testForfatter

    Ok så lidt mere ind en gisning da. Du spørg til bevæggrundende for valg af finansiering, men har bygget dit spørgeskemaet op så du ikke har mulighed for at fange de omlægninger folk har lavet. Hvis du skulle gøre dig bare svage forhåbninger om at få andet ind varm luftes af det her skulle du spørge til holdninger og å dem parret med de valg man rent faktisk har truffet.
    Hvis du ønsker et data om låne markedet er metoden mindre velegnet.

    Se hellere på hvad data i kan få fra Real kredit rådet.

    #196034
    AnonymForfatter

    Mange tak til dem der har besvaret indtil videre – det er en stor hjælp. :o)

    @test:
    Jeg er langt fra enig i din kritik, men du kender jo sådan set heller ikke noget til hvad jeg ønkser at belyse i denne forbindelse.
    Det primære mål, er at få nogle data omkring hvad en låntager fokusere på når de optager et realkreditlån.
    Her er baggrunden for låneoptagelsen (køb, omlægning mv.) irrelevant da vi lige er et skridt videre hvor det ikke handler om hvorfor man optager lånet, men hvad man fokusere på i valget af låneudbyder. Men jeg er da glad for du har valgt at deltage i min undersøgelse.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.