Lån & Finans mv.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87332
    AnonymForfatter

    Kald mig bare dum og ny bruger, men når jeg ser tidligere tråde omkring Lån & Finans og andre selskaber der låner penge ud, så forekommer det mig at der er nogen af dem der skriver der har fået taget deres R**. Eller er det bare mig ??

    Jeg ved godt at det måske ikke er alle de firmaer der er helt reelle, men efter at have set deres hjemmesider og deres materiale igennem, så mener jeg ikke at det er alle sammen der er lige skumle……

    Men er der nogen af jer derude der har direkte erfaringer med nogen af de selskaber der låner penge ud til RKI registrerede eller ??

    Jeg mener da f.eks ikke at en rente på 4.8%, som nogen af dem ligger på, er helt ved siden af (taget i betragtning af at de mange gange låner penge ud til folk der er en højrisiko).

    Ret skal være ret så lad os endelig få oplysningerne på bordet for jeg tænker selv på at benytte mig af et af dem da jeg har noget RKI gæld jeg vil ha væk så jeg kan komme videre….

    #107588
    MichaelForfatter

    De 4,85% (variabel rente) som du refererer til, kan Lån&Finans kun tilbyde hvis de får pant i fast ejendom. Hvis du ingen sikkerhed har, kan du ikke låne til denne rente nogen stedet overhovedet. Som sådan er 4,85% en konkurrencedygtig rente (i belåningsintervallet 80-100%), men der står intet på deres hjemmeside om oprettelsesomkostninger og løbende gebyrer. Ligeledes står der intet om ÅOP ved forskellige lånebeløb. Det er jo ikke kun den pålydende rente der er interessant når der skal lånes penge.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.