Hvad skal man vælge? X5 eller 4% obligationslån
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Er på vej ind på ejermarket – skal købe til 1.8 m. og der er tale om 100% finansiering.
Skal jeg vælge X5 lån eller fastforrentet 4% obligationslån?
jeg tænker umiddelbart et X5 og så høvle mere af på den dyre gæld, med månedsvis betaling…
hvad siger forummet?
X5-lånet er billigt i rente, men sikrer ikke mod stigende rente, når der skal refinansieres om 5 år.
4% lånet vil falde kraftigt i kurs, hvis rente stiger, kursen på tilsvarende æån var nede i 81-2 i efteråret 2008, hvor den lange rente kortvarigt var over 7%.
Renten på F5 er ligeledes noget højere end F1 og F3, da markedet åbenbart mener, at der er bedring på vej, så renten skal stige.
Jeg ville nok vælge F3-afdragsfri, men er ikke helt sikker på mit valg i det aktuelle marked.
Hej thsv
F3afdragsfri…hvad skulle der til før du var sikker i dit valg?