aktier

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87296
    AnonymForfatter

    Så stå pokker da i det, nu har jeg købt aktier og så rasler de ned. Indtil videre har jeg tabt omkring 20.000,- på de sidste par ugers rutchetur.
    Er der nogen, der har gode råd i forbindelse hermed, skal jeg sælge eller beholde?
    På forhånd tak.

    #107338
    AnonymForfatter

    Hej Mette

    Jeg har også på papiret mistet nogle penge pga. aktierne er raslet ned men man må tage det sure med det søde. Jeg beholder mine aktier for at sælge dem nu vil være en dårlig forretning. Jeg har da flere gange tænkt på at jeg skulle have solgt dem for 1½ måned siden men det gjorde jeg ikke og nu er jeg nødt til at have is i maven. Til gengæld har jeg jublet når de er steget. Aktiekurserne går op og ned og jeg tror de retter sig op igen men jeg kan selvfølgelig ikke vide det. Du skal gøre hvad du har det bedst med men hvis du går i panik pga. kursfald er det nok ikke aktier du skal sætte pengene i. Selvfølgelig er det sjovere når kurserne går op men det er der ingen garanti for at de gør hele tiden.

    #107350
    AnonymForfatter

    Hej A.

    Jeg vælger at have is i maven. Efter hvad flere eksperter har sagt de sidste par dage og min bankmand i dag, så er det tosset at sælge nu.
    Tak for dit svar – krydser også fingre for dine aktier 😉

    Mette

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.