F5
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej, jeg er boligejer og har et lån i Nordea kredit der hedder F5
og som er fra Dec 2002. renten var 3,1 .
resgælden er 853000 kr, og den var på 925000 kr i starten.
Jeg vil gerne høre om der er en der kan rådgive mig . Skal jeg omlægge lånet nu …eller skal jeg vente .
Hvis jeg skal omlægge den nu ..hvilken lån skal jeg vælge og hvorfor.
Jeg føler ikke at banken hjælper vedr.rådgivning.
Hvis jeg venter med at omlægge lånet til de 5 år er slut, mens renter stiger..hvormange penge drejer kommer til at koste mig ekstra.
Når de 5 år er slut hvad skete det så???…betaler jeg et stort beløb med det samme eller hvad…JEG VIL GERNE LÆRE LIDT MERE..
Tusind tak
Ben