hvem har det bedste proritetesprodukt?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • testForfatter
    Indlæg
  • #91659
    testForfatter

    har talt med nordea og danske bank. nordea virker billigst. er der andre?

    #164868
    thsvForfatter

    Jyske Bank og BRF bank.

    #164938
    testForfatter

    at få nogen af dem med et fast rente loft er nok pjat.

    mit problem er p.t. efter hånde han 3 kkr stående til en latterlig lav rente og jo så skylder 8kkr i 5% 30 år. Hvis jeg bruger de 3 kkr inde for kort tid er det jo nok bedste ikke at gå i prioritets men hvis jeg ikke gør kan prioritets renten jo stige til ca 8% før det er dyre ind det lån jeg har i dag.

    så vidt jeg husker har du thsv nordea der virker til at være billigst men db følger så nationalbanken. kan vi risikere at de laver en “eik bank" på os?

    #164952
    thsvForfatter

    Det gør Nordea jo osse (begge nok med samme forbehold som Skandia/Eik).
    DB er teoretisk billigere, hvis man kan opnå den laveste rente.
    Mit tilbud fra DB var dog på 3,5%. hvor Nordea lå i 2,4%, og da minimum hos DB blot var 0,1% lavere var valget let, specielt set i forhold til DBs rådgivning i 1999 og 2004, ved vores lån i RD.
    Renten er jo steget 0,2% siden vi konverterede, så 2,6% i rente er jo ikke nogen guldmine, medmindre flexibiliteten er vigtigst.

    kkr? er det kilo-kroner, altså tusinde kroner? 😉

    Mon ikke du 800K kr og 300K kr!

    Forstår ikke dine 8%, da de så blot bruger de 300.000 kr til at delvist indfri dit 5% som vil være ca. kurs 80 eller lavere ved den rente.

    #164968
    testForfatter

    Jo du har ret 300 og 800.
    Regnestykke var hvormeget proritets rente kan stige før jeg har samme ydelse på lånene ved et træk på, 5 mil.
    Men jeg er lidt i tvivl. På en måde har jeg det måske bedst med sikkerhed men betaler jeg ikke for meget for den. Men altså både db og nordea kan lave en Eik på os og bare hæve rentetillæget?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.