Kan det svare sig?
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Hej
Jeg har 17 år tilbage på et Realkreditlån på 800.000,- Den månedlige ydelse på ca. 7000,- Jeg har tænkt på nedbringe lånet med 200.000,- (opsparelse) og omlægge til 30 årigt 4(3) % lån. Derved nedsættes den månedlige ydelse til ca. 3000,- De frigivne 4000 kr/mnd vil jeg så bruge til indbetaling på frivillig pension. Jeg mener at de vil give ca. 10.000,- i pensionsindbetaling pr. måned, idet jeg har topskat. Det betyder at de 200.000,- som jeg brugte til at nedbringe restgælden med, er tilbage på min pensionsopsparing i løbet af knap 2 år. Holder dette regnestykke ??? Jeg har 10 år tilbage før pension, så det er med at få så meget som muligt ind på pensionsopsparingen.
mvh
Ruben