Gode steder at lave at lave boligberegninger

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89123
    AnonymForfatter

    Vi er et par der skal til at købe hus og har været inde på diverse sider og lave beregninger har været inde brf, osv. og beregne vores rådighedsbeløb ved køb af en given bolig.
    Det bedste sted at beregne er inde på nykredit hvor man kan lægge et komplet budget.
    Det eneste der er lidt irriterende er at der ikke er to steder hvor resultatet er ens.
    Vores forudsætninger er pt. at vi har en bruttoindtægt på ca.510000kr og har en bilgæld på 270000kr hvor der afdrages 4500kr om måneden den bolig vi har kigget på koster 1,4 mil. det budget jeg lavede via Nykredit gave et resultat på 5500kr hvor der er sat penge af til brændstof og 6000kr til husholdning.
    På Brf med de samme forudsætninger blev resultat 8000kr uden der er sat penge af til husholdning.
    Nogen der kan give et bud på om købet er realistisk

    På forhånd tak

    #130490
    AnonymForfatter

    Det bedste sted er i en bank! De der sider duer simpelthen bare ikke….

    #130492
    AnonymForfatter

    Jeg giver dig ret, men jeg vil dog sige at Nykredit har et program man downloader der hedder privatbudget synes jweg faktisk virker rigtig godt programmet henter selv info om ejendomskatter, børneydelser, kurser på lån osv. via internettet

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.