F1: læg om nu?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88948
    AnonymForfatter

    Jeg forstår det ikke.. Jeg hører i nyhederne at realkreditinstitutterne anbefaler, at man lægger sit rentetilpasningslån om til fastrente NU (i stedet for lige om lidt hvor de alligevel fastsætter den nye rente?) MEN så hører jeg umiddelbart i indlægget efter, at ‘eksperten’ de interviewer forventer flere rentenedsættelser i nær fremtid.
    Hvis der kommer rentenedsættelser, hvorfor i alverden skulle jeg så lægge mit F1 om til fasterente (7%!)…? Er der nogen der kan opklare mysteriet for mig 🙂

    Mvh
    Madsen

    #128422
    AnonymForfatter

    Jeg tænkte det samme igår. Men sådan som jeg forstod det vil rentesænkningen først komme i 2009 og derfor først få indflydelse på F1 2010.

    Men en anden ting jeg studsede over var at den Europæiske central bank sænker renten til 3,75%, mens den danske rente måske ender på omkring 6% ved årsskiftet…

    Vil det så ikke være en god idé at omlægge sit F1 til et F1 Eurolån?
    Jeg har en gældsfri ejendom i et andet EU land, burde jeg optage lånet i denne ejendom i stedet for i mit danske hus?

    Synes der er mange ubekendte!

    #128424
    AnonymForfatter

    Hejsa

    Man skal lægge om hvis man vil have vished for sin fremtidige ydelse. Der er mange der har ondt i maven over tingenes tilstand og så kan det for dem være en god ide.
    Husk også på at man for få dage siden foventede rentefald i DK, nu er det modsatte sket…..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.