TV-indslag om gældsrådgivning og gældssanering

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88736
    AnonymForfatter

    Hej alle.

    Jeg vil gerne lave et par tv-indslag, der handler om gældsrådgivning og gældssanering. Hvad kan eksperterne gøre for folk, der af den ene eller den anden grund er havnet i økonomiske problemer.

    I den forbindelse leder jeg efter mennesker, der vil stille sig til rådighed for rådgiverne – og altså være med i tv-indslaget med deres egne forhold.

    Er det noget for dig, så ring eller send mig en mail. Vi kan godt tale sammen inden du siger ja eller nej til at medvirke.

    Med venlig hilsen
    Eva Bejder, TV2 Lorry
    38385513, evbe@tv2lorry.dk

    #125684
    MichaelForfatter

    Er det virkelig nødvendigt med 3-4 posts eller det er måske vanlig standard for TV2 Lorry seere??

    #125686
    AnonymForfatter

    når man medvirker sørger i så for at man får gældsanering
    eller det bare en form for hjælp til hvad man skal og ikk skal

    #125692
    AnonymForfatter

    Hm, det gik måske lidt hurtigt, da jeg lagde det ud.

    Men altså.. jeg tænker, at der kan være folk i debatten, som måske har et hus til salg – som kunne have en interesse i at fortælle i fjernsynet. Der kan også være folk, der gerne vil have professionel hjælp til at rette op på økonomien….

    Måske er det dig – så prøv at ringe eller maile til mig:

    Eva Bejder

    evbe@tv2lorry.dk
    38385513

    #125694
    AnonymForfatter

    Hej Inge a.

    Jeg tør ikke love dig gældssanering, men jeg har tænkt mig at lade professionelle folk se på vores kilder og deres økonomi og rådgive dem om, hvad der er at gøre. Der kan være folk derude, som har hårdt brug på friske øjne og ideer for at komme ud af problemerne. Det er naturligvis omkostningsfrit for kilderne.

    Måske er det dig? Du må gerne ringe eller maile direkte til mig:
    evbe@tv2lorry.dk
    38385513

    #138650
    AnonymForfatter

    hej eva
    jeg er enlig mor med store økonomiske problemer for det ikk skal lyde for godt så er jeg også på kontanthjælp men regner med at komme på su igen fr august mdr da jeg starter 2 årig hf min gæld er faktisk på ja et skud fra hoten 300.000kr og jeg kan ikke overskue betlingordninger eller hvem jeg skylder hvad mere…. tænkte på om jeg kunne være kandidt til at få rådgivning og måske et håb om der er en fremtid for mig og min søn…mvh susie

    #138656
    AnonymForfatter

    “Luksusfælden"

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.