fuck noget rod

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88194
    AnonymForfatter

    Min ex kærste og jeg har haft lavet nogle temmelig dumme lån sammen, den ene hos ge money bank den anden hos nordax.
    Jeg sidder i den sitaiation at min øknomiske sitaitaion var temmelig uoverskuelig, jeg har levet over evne og fået al for stor gæld, min far tilbød at hjælpe mig da vi gik hver til sit, jeg står som eneejer på huset som er vurderet til 1.6 , noget af gælden kunne komme ind i huset ved at omlægge lån, men har stadigvæk en meget stor forbrugsgæld. Min far vil dog kun hjælpe mig ved at jeg ikke hæfter mere for min ex samlevers gæld.men det er sørme ikke så let at komme ud af, det hos ge gik fint, der blev det delt og vi fik to nye lån, hvor af mit så betaltes ud, men nordax vil ikke dele, vi må godt stå for 100000 sammen men ikke for 50000 hver. så jeg kan ikke blive slettet selvom jeg betaler 50000 kr ind. virkelig træls, er der nogetn der har stået i sammen sitaiation…

    #119120
    NultopskatForfatter

    Ja, den er vi nok mange der har prøvet i forskellige varianter. Der er kun et at gøre, kontakt en advokat.

    Fremgangsmåden er at du får advokaten til at skrive brev til ex og Nordax, hvori du tilbyder at betale halvdelen NU mod at du slettes som låner. Kan Nordax ikke acceptere dette undlader du at gøre mere, og betaler naturligvis ikke afdrag, HER ER DET VIGTIGT MED ADVOKATEN !!
    Før eller siden bliver du kontaktet, og da henviser du dit tilbud om at betale halvdelen. Den virkede for mig.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.