billigste byggekredit
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Hej
skal i gang med at bygge hus. Har fået tilbud om byggekredit hos min bank på 5,85. Lyder billigt, men eks. hos mybanker har jeg ikke noget overblik over, hvor landets billigste byggekredit er
Du kunne evt. også få en prioritetskonto… Her kan renten være lavere…. Du kan dog kun få lånet hvis der allerede nu er værdi i din bolig til det….
1,95% her:
https://www.portalbank.dk/broerup/Privat/udlaan/byggelaan/
Du skal samle dine bankforretninger i banken og oprette det endelige realkreditlån i Totalkredit gennem banken.
hejsa
din byggekredit på på 5,25% p.a lyder billigt jeg har fået tilbud på 8,25% p.a
hvor har du bank henne?