forstår det ikke

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • sylleForfatter
    Indlæg
  • #88106
    sylleForfatter

    hej jeg er en ung kvinde som står og mangler 10000 kr. har været registreret i rki men har kæmpet min sag for at slippe ud. og jeg vandt !!! er ikke registreret mere. men nu er der stadig ingen der vil låne mig penge. men hvorfor ikke??? nogen her inde som kan give mig et svar på det??

    #117846
    AnonymForfatter

    For at låne penge er RKI registrering kun en af flere stopklodser…

    Har du f.eks.
    – for stor gæld ifht. indtægt
    – for høje udgifter ifht. indtægt

    så er dette også en stopklods.

    #117848
    sylleForfatter

    spørger måske dumt nu… men kan de se hvad jeg skylder andre steder når jeg udfylder et ansøgningsskema på nettet? håber ikke det er et alt for dumt spørgsmål…smiler

    #117868
    AnonymForfatter

    De kan vel se hvad du skylder andre steder fordi du oplyser det på spørgeskemaet. Jam det er lang tid siden jeg har tjekket, men er det ikke et af spørgsmålene.

    #117872
    sylleForfatter

    nej det er der ingen spørgsmål der hedder . derfor jeg ikke lige kan forstå det.men det må jo have et system de går efter jo

    #117902
    AnonymForfatter

    Men du sender vel en årsopgørelse med – ikke? Der står der hvor meget man skylder (ultimo året)

    #117942
    AnonymForfatter

    Hvis jeg var dig ville jeg prøve i dit pengeinstitut. De kender din økonomi og ved om du kan “bære" at skylde pengene. Hvis de siger nej er det et tegn på at du måske ikke har råd til at låne

    #117948
    sylleForfatter

    har været i banken igår. og fik det jeg skulle bruge. det er dejligt. tak for alle rod her inde.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.