snarligt rentefald.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 29 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87844
    AnonymForfatter

    Hej …Jeg ved at der kommer en rentefald og det kommer til at snyde
    alle ….Jeg ved ikke hvorfor ..men hver gang jeg følger min intuition så ender det godt ………
    Og ER 100% på at renten falder snart og det vil styrtdykke ..og vi havner igen isamme situation som i 2003 ….

    Jeg er økonom men sådan har jeg altid haft det………

    så det med fast rente 7% og 8% fremover skal vi glemmer…og I januar 2008 vil det går hurtigt med rentefald…

    Jeg ved ikke hvorfor men sådan føler jeg ligenu……

    m.v.h

    #114430
    AnonymForfatter

    rettelse:
    Jeg er ikke økonom

    #114432
    AnonymForfatter

    Pas på med alt det føleri – føler du også sådan imorgen.

    At renten snart falder kommer jo an på hvornår snart er. Jeg vil advare alle mod at følge dette føleri. Et så kraftigt fald i renten, som du forudser, kræver at den økonomiske vækst WW falder kraftigt, og spørgsmålet er om der er tegn på det.
    De fleste er enige om at renten skal en smule op i euro-området indenfor det næste år, for derefter måske at falde – kodeordet er her måske.

    Selvom den finansielle verden kan forekomme som noget luftigt og utilregneligt, forholder den sig til noget konkret (en virkelighed), og derfor kan vi ikke bruge spådomme og føleri til noget – andet end hyggesnak.

    Hvis din intuition altid er rigtig må du være meget rig. Tillykke med det.

    #114436
    AnonymForfatter

    Hej og tak fo din mail..
    Du har ret , men som jeg sagde jeg ved ikke hvorfor men det går altid som jeg forventer…og ( ..jeg mangler ikke penge..)
    og husk at jeg sidder ikke og drømmer om penge..min ven..
    Du er rask og har det godt ….og derfor siger du sådan…
    Men jeg har lært at penge ikke er alt……..( stol på mig når jeg siger det ….penge er ikke alt………
    Det er vigtigt at økonomien er ok…men ………rig og ikke rig..!!!!

    Jeg ved at renten falder snarttttttt…………og jeg har i de sidste 20 år haft ret …..hvorfor ..ved jeg ikke…

    Jeg ved bare at (mit føleri) som rægel altid er rigtigt…….
    Føler jeg sådan imorgen…………JO JO JO..min ven…det gør jeg…
    og Husk hvad jeg sagde ….Den falder snart…Du er måske dygtig …men du kan ikke se ind i fremtiden….
    Det kan jeg heller ikke….men jeg føler min intuition……….

    m.v.h

    #114456
    Victoria27Forfatter

    Tror du ikke du skulle tage at skrive en digtsamling i stedet for?? Du er temmelig vævende i dine indlæg, det er svært at tage dig alvorligt!

    #114470
    AnonymForfatter

    Hej Victoria ..Du er sjov .
    Du behøver ikke at tage mig alvorligt ..
    Jeg er ligeglad hvad du tror,
    Jeg fortæller jeg hvad jeg føler..og Jeg ved selv at mange ..rigtige mange bliver snart overrasket…….
    Og dem der er forsigtige og dem der hører efter kan måske få noget ud af det.

    RENTEN vil falde meget og i starten a Januar måned…den går fuldstændigt amok……….Nu har advaret dem der er i tvivl..
    DE kloge må de selv hide ud af det…

    m.v.hilsen
    Titou
    Men held og lykke ;Victoria ..

    #114472
    AnonymForfatter

    Jeg håber du får ret! Jeg skal have et forhåndslån. Men hvis renten falder skal jeg have en byggekredit. Er glad for at bo i jylland vi lever lidt længere med en rentestigning. Det bliver værre på sjælland og i københavnsområdet. De kan ikke blive ved med at klare stigende renter.

    #114478
    AnonymForfatter

    Og hvad bygger du den tese på?

    #114486
    AnonymForfatter

    Hej,og tak for dit svar..
    held og lykke med det…og jeg har ret..det ved jeg …
    Jeg ved at den ser ikke ud som renten falder nu…men
    Jeg tror på og jeg ved at mange bliver overrasket i slutning a dec .
    Og jeg var god til det med økonomi og omlægningså har tjent mange penge , men jeg har ikke meget forstand på at omlægge og det med kurs og de forskellige lånetyper…
    m.v.h

    #114488
    AnonymForfatter

    rettelse:

    Og hvis jeg var god til det med økonomi ,og omlægning så havde jeg tjent mange penge men jeg ….

    #114500
    AnonymForfatter

    Selvfølgelig kommer der et rentefald (på et tidspunkt)… det kan vi da alle spå om.

    Renten går op og ned – Og økonomerne er næsten alle enige om at den fortsat vil stige lidt i 2007. Så din intiution spiller dig vidst et pus 🙂

    #114516
    AnonymForfatter

    Måske , men vent og se ….
    Jeg siger til alle….husk nu hvad jeg sagde …og
    Gummistøler………lad være med at forvirre alle..
    2008 vil starte med et rentechok …og Jeg kan godt sige dig , at økonomien vil kollapse …
    Landet kan ikke blive ved med at forære penge gratis, og med den inflation i de 3 land og EU usikkehed, vil dollar stige, der vil blive mindre import , Euro vil tabe værdi i forhold til Dollar ..
    benzin vil blive dyrere og løn vil stagnere i forhold til priser på varer der vil stige meget…

    Novo aktier vil fordobble …….og dem der køber nu vil tjener meget …

    Det er min intuition og jeg ved at det er rigtigt….

    m.v.h

    #114518
    AnonymForfatter

    Det er ikke for at gøre nogle kede af det jeg skriver det. Det er bare en kendsgerning om du vil det eller ej. Mange unge børnefamilier der har betalt for meget for dyre ejerlejligheder og dem der står med dobbelt husleje fordi, de ikke kan få solgt den ene af dem, de der har flekslån er det farligt for, i jylland hvor vi ikke har haft samme kunstige prisstigning på huse og ejerlejligheder er det ikke så farligt.

    #114570
    AnonymForfatter

    Du har jo ret Anonym , men jeg har lige omlægget mit lån fra F5 til F1 og jeg er ikke bange for at renteb stiger meget mere…
    Jeg har fået lidt penge i friværdi , og jeg skal slappe af og nyde livet ..man ved jo aldrig ..måske dør man imorgen..
    MEN EN TING ER SIKKER …RENTEN FALDER I JANUAR MÅNED…
    HVORFOR SKU JEG DOG TAGE EN F1 HVIS IKKE ER RIGTIG AT RENTEN VIL FALDER I JANUAR..
    MÅSKE STIGER DEN LIDT MERE NU MEN SÅ FALDER HAMMAEREN…….
    M.V.H

    #114572
    AnonymForfatter

    Du har forhåbentligt ikke omlagt dit f5 lån der udløber i december 2007 til et f1 lån der udløber i 2007?????

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 29 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.