Lån til kontanthjælpsmodtagere?
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Hej
Min situation:
Jeg har en arbejdsskade og må ikke tage noget arbejde.
Jeg er på kontanthjælp da man undersøger om jeg er berettiget til førtidspension.
Banker og andre kræver en for mig stor årsindkomst for at man kan låne penge af dem.
Spørgsmål:
Kan man låne penge nogensteder ud over min egen bank hvor jeg har et lån som ikke kan forhøjes?
Hvad skal du låne til?
Mit mål er at have en vis likviditet hvis der skulle ske uforudsete ting.
Min likviditet er alt for lav nu.
Derfor kunne jeg godt ønske lånemuligheder.
Du kunne jo overveje at spare op til uforudsete udgifter?! Hvis dit svar nu er: Nej, jeg har ikke overskud til at spare op er det indlysende svar: Så har du heller ikke råd til at afdrage på gælden+renter+omkostninger.
100 % enig!