Er i tvivl om jeg har et tilbud fra min bank!!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94912
    AnonymForfatter

    Vi er i den situation hvor vi har opsagt vores 4% fast forrentet lån, i håbet om at få et bedre lån. Men lige nu ser det jo ud som om kursen ikke er så god på de lavere fast forrente lån, men jeg har en mail fra min bank fra den 27 april hvor jeg har et tilbud på et 2% fast forrent lån til kurs 96,44 men har dog aldrig fået taget lånet hjem da jeg ikke nåede i banke og skrive under, men er sådan et tilbud bindende fra banke?

    MVH

    Martin

    #214846
    MichaelForfatter

    At banken nævner dagskursen i en mail er ikke ensbetydende med, at det er den kurs du får lånet til medmindre du vælger at kurssikre.

    #214856
    testForfatter

    et tilbuds form og gyldighed kan ses i aftale loven. Et tilbud uden gyldighedsfrist er gyldigt til det afvises.

    men som michael skriver er en mail med en dagskurs i eller et finasierings eksempel ikke et tilbud.

    #214866
    thsvForfatter

    Du har uden tvivl fået et lånetilbud på et 2% lån, men kursen er på ingen måde bindende, før end du har indgået en aftale om kurssikring af dit lån.

    #214918
    AnonymForfatter

    Hej.
    Jeg har købt bolig,og min bank opfordrer mig til et fast forrentet lån pålydende 1.378.000kr.
    Jeg er i tvivl om jeg skal dele det op,da jeg godt kunne bruge lidt rådigheds beløb til istandsættelse ,eller tage det første år afdragsfrit?
    Hvordan med et Fk lån med afdrag/uden det første år.
    Er det for risikabelt?

    #214920
    AnonymForfatter

    Hej.
    Jeg har købt rækkehus,og min bank opfordre mig til at tage
    et fastforrentet lån pålydende 1.378.000.
    Jeg er i tvivl om jeg skal dele det op,da jeg godt kunne bruge lidt rådigheds beløb til istandsættelse og køb af diverse,da jeg lige er blevet skilt.
    Overvejer også et Fk lån det første år uden afdrag,men er det for risikabelt?
    På forhånd tak.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.