Sparekassen Vestsalling

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87282
    AnonymForfatter

    Nu har jeg prøvet at slippe af med min konto i ovenstående bank via 4 mails, men de er åbenbart meget hurtigere med at oprette en konto end at lukke den. Jeg startede en konto i banken for to år siden, da den fik gode anbefalinger her på mybanker.dk. Mit overordnede indtryk af banken er, at det bare er en gennemsnitlig bank med underlige gebyrer, langsom sagsbehandling, manglende føling med nutidig økonomi og en lettere form for bondesløvsind.
    Mvh
    Brujo

    #107296
    AnonymForfatter

    Til Brujo

    Jeg har læst din mail, og kan selvfølgelig ikke helt forstå, at det kan være rigtigt, det du skriver. Jeg vil gerne bede dig kontakte os på telefon 97-568200 eller min mail akk@spksvestsalling.dk, og jeg vil så gerne kigge på sagen.

    Med venlig hilsen

    Annette Kornum
    Sparekassen Vestsalling
    Fjernserviceafdelingen

    #107298
    AnonymForfatter

    Hej Anette

    Jeg har tidligere tilbage i april prøvet at ringe, men jeg har ikke kunnet komme igennem. Før da (i marts måned) sendte jeg to mail fra log-in i netbanken, og jeg har ligeledes sendt to mail her i juni måned. Men måske virker jeres mailsystem ikke ? Der står ellers i netbanken, at de er afsendt.
    Mvh
    Brujo

    #107300
    AnonymForfatter

    Jeg syntes du skal prøve at ringe til os på det nr. jeg har oplyst dig tidligere. Vi får mange mail, og der er ikke nogle fra dig. Da jeg ikke har uden dit fornavn at gå efter, er det jo også svært at svare på hvorfor dine konti/konto ikke er flyttet, eller hvad der nu er sket.
    Men ring lige. Jeg ved, at hvis vi er optaget, får vi tlf. oplyst, og ringer tilbage til vore kunder så hurtigt det er muligt.

    Med venlig hilsen

    Annette Kornum
    Sparekassen Vestsalling

    #107306
    AnonymForfatter

    Hej til alle, der måtte gide at læse disse indlæg.

    Og pludselig blev min konto lukket (den 7/6). Der skal åbenbart lidt offentlighed og renomme’ på, før banken reagerer.
    “Omdømmet i centrum fremfor kunden er ikke en god overlevelses-strategi".
    Efter 3 måneder, flere forgæves opringninger, 4 mails, skriverier på mybanker.dk blev min konto endelig lukket. Og for mit møje og besvær har banken taget 100 kr. i lukkegebyr? Det er ellers ikke noget de skilter med på deres hjemmeside.

    “Jeg kender dig ikke", siger Anette fra Sparekassen Vestsalling, alligevel blev min konto lukket 2 dage indeni disse skriverier. Hmmm.. Suspekt bank.. Hold jer væk!

    Mange venlige hilsner
    Brujo

    #107308
    MichaelForfatter

    Så kan du åbenbart ikke læse indenad. Under gebyroversigten står der højt og tydeligt: “Overførsel af konti til andre pengeinstitutter: 100 kr." Det kan da ikke være mere klart. Det er iøvrigt et helt normalt gebyr, som langt de fleste banker beregner sig, hvilket der vel heller ikke er noget galt i, da der er manuelt arbejde forbundet med en flytning.

    Iøvrigt kan jeg ikke være mere uenig med dig, da jeg kun har oplevet positiv, venlig og hurtig betjening.

    #107310
    AnonymForfatter

    Kære Michael

    Mange tak for dit høflige svar, men det er åbenbart dig der ikke kan læse. Som jeg skriver i mine indlæg, har jeg ikke fået overført min konto – men fået den lukket.
    Mvh
    Brujo

    #107312
    AnonymForfatter

    Til Brujo.

    Sidste debatindlæg fra mig. Du har ikke kontaktet mig, så jeg forstår overhovedet ikke efterhånden hvad du mener. Du må jo så have snakket med en anden i Sparekassen Vestsalling. Det står på sparekassens hjemmeside hvad det koster at opgøre konti.
    Med venlig hilsen
    Annette Kornum
    Sparekassen Vestsalling

    #107314
    AnonymForfatter

    Nej, nu er det efterhånden for galt ! Jeg har da ikke sagt noget om, at jeg har kontaktet dig. Så lad vær at sige, at du ikke forstår, hvad jeg mener. Jeg har jo netop skrevet i mine indlæg flere gange, AT JEG IKKE HAR KUNNET KOMME IGENNEM TIL JER, HVERKEN TELEFONISK, PR. E-MAIL OSV. Først efter mit offentlige indlæg her på mybanker skete der noget, og min konto blev lukket.
    Ved samme lejlighed må jeg bede dig om at “linke", “hvad det koster at opgøre konti" – for at bruge dine egne ord – fra jeres hjemmeside. Og lad nu vær med at “linke", hvad det koster at overføre en konto til andet pengeinstitut ! For som jeg har skrevet hele tiden, er det ikke min sag men bare en simpel lukning.
    Mvh
    Brujo

    #107818
    AnonymForfatter

    Lukning eller flytning, begge ting koster, da proceduren er det samme.

    Desuden mener jeg ikke at dette er et forum hvor du behøver at nedgøre andre.

    Jeg tænker bare, at bankerne lever af deres kunder, og hvis de ikke modtager opkald og mail uden at besvare dem, hvad skal de så leve af; dårlig omdømme måske, ej vel.

    Fuld støtte til sparekassen

    #107852
    BluntZForfatter

    Hvis det er rigtigt hvad han skriver, at han ikke har kunne komme igennem hverken pr. mail eller tlf får sparekassen ikke støtte herfra. Bankerne må da til at oppe sig lidt. De tror vi (kunderne) er til for dem…. Lad dem bare “øve" sig lidt i service, hvilket til tider glipper, så kan de lære at de er til for os. Nogen mange banker efterhånden har glemt ! Hvem betaler deres løn og holder foretningen igang .. DIG som kunde

    #107858
    AnonymForfatter

    Som jeg kan se i denne tråd, har banken da forsøgt kontakt op til flere gange her!
    Det virker lidt som om trådstarter, bare er en sur gammel fidus ;-)som bliver ved med at køre i den samme sure rille, selvom banken forsøger at få kontakt til ham.

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.