Er du tilfreds med din bank?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • CH03Forfatter
    Indlæg
  • #96096
    CH03Forfatter

    Som studerende indenfor service på en kandidatuddannelse, er jeg ret overrasket over, at rigtig mange danskere faktisk slet ikke er tilfredse med den service de oplever i deres bank.
    Mange skifter alligevel ikke – måske fordi det bare er for besværligt?
    For mit eget vedkommende, føler jeg ikke at jeg er særlig svær at gøre tilfreds som bankkunde – så er det egentlig så svært, har vi for høje forventninger eller er bankerne ikke gode nok til, at imødekomme helt rimelige forventninger til den service vi som kunder ønsker?

    Derfor har jeg kastet mig over et eksamensprojekt, som omhandler netop kundetilfredshed i banker og hvordan den kan øges.

    Har du et par minutter i overskud ville det være en kæmpe og yderst værdsat hjælp, hvis du vil udfylde mit spørgeskema på nedenstående link 🙂

    http://www.defgo.net/ s.asp?id=1552450&c=8B8WKV&s=1&l=da

    – Og hvis der er kommentarer eller tanker omkring det der med at have noget så vigtigt som en bank og alligevel være utilfreds, så skriv gerne!

    #229488
    testForfatter

    hvis vi nu startede med et link der virkede og at se på de undersøgelser der allerede er lavet ville jeg være lidt mere …

    Men jo mange har helt klart forhøje forventninger som garantere højt afkast og lave udlånsrenter. Er netbanken bare nede 15 minutter bryder deres verden sammen.

    Hvis man nu tager den bank jeg er i, Danske bank. På tuspilot har den jo sådan set 4 ud af 5 stjerne. Det lidt morsomme er at de første negative anmeldser er på deres behandling af folk der laver indsigelser på deres kredit kort. Det har jeg så gjort i alt 3 gange på de sidste ca 4 år og altid fået en fantastisk behandling. Naturligvis er der regler der skal følges og det skal man. Tror der hvor kæde springer af for folk er at de ikke tror disse regler gælder for dem.

    #229498
    CH03Forfatter

    Beklager linket, ved ikke lige hvad der er gået galt, men dette skulle virke:
    https://www.defgo.net/s.asp?id=1552450&c=8B8WKV&s=1&l=da

    Det er absolut interessant at kigge på vores forventninger til de digitale løsninger, for der er jeg enig i, at der ikke er meget tålmodighed til overs når netbanken er nede!

    #229504
    testForfatter

    hvad form for vits er det spørgeskema. Hvad bank er du kunde i har du været kunde i Nordea. og så tak for kaffe.

    hvad ….. kan du bruge det til?

    #229506
    CH03Forfatter

    Jeg er da ked af, at du ikke kan se det brugbare i spørgeskemaet.
    Det er til et eksamensprojekt – for mig handler det om at undersøge, hvilke services bankkunder vægter samt hvilke af de steder en bank er i direkte eller indirekte kontakte med sine kunder på, de kan søge at forbedre for at øge kundetilfredsheden.
    Spørgsmålene er baseret på data fra generelle og større undersøgelser af udviklingen i kundetilfredshed i de største danske banker, nye tiltag inden for bankindustrien i forhold til kundepleje samt offentlig kritik/ros af kundehåndtering i den finansielle verden.
    Konkret kritik og feedback er selvfølgelig altid velkommen 🙂

    Jeg er selv kunde hos Handelsbanken og yderst tilfreds – og ja, jeg har tidligere selv været kunde hos Nordea.

    #229510
    testForfatter

    og den oplysning er fuldstændigt lige så nyttesløs om hvilken bank jeg er i idag og at jeg aldrig har været kunde i nordea. Du ved ikke hverken hvilke andre banker jeg har været i, om jeg løbende opsøger andre tilbud eller om jeg er tilfreds i den bank jeg er i. Kun hvilken bank jeg er i og hvorlange jeg har været der og at jeg aldrig har været kunde i nordea.

    Du ved ikke at jeg to gange har været i tæt dialog med nordea om at blive kunder men fravalgte det

    Men nu er det ikke mig du skal forsvare opgave over for. Held og lykke

    #229512
    testForfatter

    og den oplysning er fuldstændigt lige så nyttesløs om hvilken bank jeg er i idag og at jeg aldrig har været kunde i nordea. Du ved ikke hverken hvilke andre banker jeg har været i, om jeg løbende opsøger andre tilbud eller om jeg er tilfreds i den bank jeg er i. Kun hvilken bank jeg er i og hvorlange jeg har været der og at jeg aldrig har været kunde i nordea.

    Du ved ikke at jeg to gange har været i tæt dialog med nordea om at blive kunder men fravalgte det

    Men nu er det ikke mig du skal forsvare opgave over for. Held og lykke

    #229574
    peter holm larsenForfatter

    Jeg tror anken går på, at når man har svaret på hvilken bank men er kunde i, er næste spørgsmål om man har været kunde i Nordea. Har man ikke været det, afsluttes spørgeundersøgelsen. Hvorfor er den kun om Nordea?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.