Kunsten af finde Den Rigtige Bank

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • JamsaForfatter
    Indlæg
  • #96077
    JamsaForfatter

    Hejsa

    Baggrundshistorie:
    Jeg har været kunde i Jyske Bank i noget der ligner 12 år, og har været ok tilfreds med det. Bortset fra når jeg skulle snakke med dem. Mundtligt loves guld og grønne skove, men når det kommer til at få tingene på skrift, kan ingenting lade sig gøre. Det er jeg naturligvis pænt træt af. Så da det blev tid til at sælge/købe hus, skiftede jeg afdeling.
    Indledningsvist gik alt fint, men så fyrer “rådgiveren" en meget kortfattet mail med en afvisning – lige før han går på weekend! Altså har jeg ingen mulighed for at finde ud af hvad pokker der nu lige skete der, før mandag. Derefter følger en uge med gentagne mailudvekslinger – også med afdelingschefen -, hvor jeg udbad mig en skriftlig redegørelse, var det nærmeste jeg fik “at det var en misforståelse" – Men ingen information om HVAD misforståelsen handlede om. Det gider jeg simpelthen ikke finde mig i.

    Nu vil jeg så gerne finde en ny bank, hvor jeg kan blive behandlet ordentligt. Her er et vigtigt krav fra min side, at den nye bank kan kommunikere godt på skrift – og gerne primært. Men det er jo ikke ligefrem et almindeligt kriterie! 😀 Så hvordan pokker finder jeg en bank, der lever op til det krav? At spørge dem selv, giver jeg ikke så meget for, grundet forhistorien. :-/

    Hjælp. 🙂

    #229314
    testForfatter

    Tja den lokale afdeling jer er i danske bank var yderste kompetent netop på de punkter da jeg skifte til dem. Godt møde præcis kommunikation og alle aftaler belv holdt. Nu vil der så om et øjeblik være mindst er indlæg fra Thsv om ar du ikke skal vælge danske bank, og ja du kan nok heller ikke bruge oplevelse til noget sååååå

    Det bedste er nok ar du laver /opdatere dit budget, printer dine årsopgørelse ud (ikke mange banker åbner fremmed usb drev nu om dage ) og så tager en rundtur i persona til de banker du har i tankerne er evt telefon møde må måske gøre det ud for det samme. Og så vælge ud fra de tilbud plus det indtryk øvelsen giver dig. Held og lykke

    #229324
    JamsaForfatter

    🙂

    Tja, der er desværre nok ikke nogen nem vej til målet.

    Tak for dit indspark.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.